Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Jepp, men hvem trenger tekst uansett? :)

(En til stor forskjell er at jeg får se de i HD hver uke og, noe TV2 ikke gjør)

..og dersom man skulle være interessert i tekstede episoder, så er det jo ikke veldig vanskelig å finne subs på nettet :)

Men da må man kanskje vente bittelitt da. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bare to uker igjen nå! :D Forøvrig synes jeg det er merkelig at FOX spoiler som de gjør på sidene sine. Under videodelen har de bilde av S7 Traileren og det bildet i seg selv er en stoor spoiler for de som ikke vil vite noe.. Merkelig..

http://www.fox.com/24/dossier/

Edit: Dossiergreiene på den siden er forøvrig verdt å sjekke ut, mye kult der.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Bare to uker igjen nå! :D Forøvrig synes jeg det er merkelig at FOX spoiler som de gjør på sidene sine. Under videodelen har de bilde av S7 Traileren og det bildet i seg selv er en stoor spoiler for de som ikke vil vite noe.. Merkelig..

For alt vi vet (dersom vi ikke vet noe) kan det være at de heolder på å lage en R.I.P poster? :)

Lenke til kommentar

For alt vi vet (dersom vi ikke vet noe) kan det være at de heolder på å lage en R.I.P poster? :)

Hadde du virkelig tenkt det om du så det bildet og ikke visste noe? :)

Lenke til kommentar

Hadde du virkelig tenkt det om du så det bildet og ikke visste noe? :)

Uten tvil :ph34r:

Lenke til kommentar

24 har alltid vært favorittserien min og vil alltid være det :p ( yes iam a fan boy ) Finner ikke noe mer spennende enn 24, vell eneste som kommmer i nærheten er prison break sesong 1, men at 24 har klart å holde seg så spennende i 6 sesonger er enormt. er ingen annen serie som jeg følger med på som har klart det hvertfall.

Og ang. den nye sesongen så har jeg skyhøye forventinger , kjenner sommerfuglene begynner å samle seg i magen alt når jeg tenker på 24 season 7 :p

Lenke til kommentar

Trenger nok ikke å vente helt til mai Benitez! Har som deg alltid sett på TV2, og følger tradisjonen i år også. Men jeg er fantastisk utolmodig, og har jevnt og trutt sendt TV2 e-mails om når de vil sende Redemption og sesong 7, og i dag fikk jeg endelig et dugelig svar :D

Hei.

Redemption kommer 25/1 og den nye sesongen starter 1. februar.

Mvh,

TV 2 AS

Info.avd.

Så da får vi altså redemption 2 uker etter ses. 7 relase i USA, og sesong 7 tre uker etter USA relase ! :)

Sjekk ut forresten ut denne tråden for dere som skal se TV2!

Lenke til kommentar
Jøss, så tidlig ja. Nei, må laste ned allikevel jeg altså. Klarer jo ikke å VITE at det ligger der klart til å ses, det går jo ikke..

Det går hvis du vil Erlend :D Har Redemption i HD med norsk tekst liggende på pcen nå, men klarer utrolig nok å stå i mot! Skal ikke gå på samme smellen som jeg gjor under sesong 5. (Tenkte at de 5 første minuttene umulig kunne avsløre noe, så bestemte meg for å se 5 minutter, og på den tiden var David Palmer skutt :p)

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Positivt for de som klarer å følge serien på tv2. For min del utgjør det liten forskjell, siden jeg først og fremst laster ned fordi jeg vil ha muligheten til å kunne se episodene akkurat når jeg selv vil, når det passer for meg. Jeg vil ikke være avhengig av å ha tid til å se på kl 21.30 hver søndag (eller når det nå er det går).

Lenke til kommentar

Enig med Nevnarion her ja. Kan se dem når man vil, en stund før. Det blir stort sett det samme, må vente en uke og jeg ser det uansett på tven, kanskje med bedre kvalitet til og med. Bare de norske tekstene som mangler, men det er jeg ikke så avhengig av uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...