DoktorBacon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hørte det jeg og, men jeg tror jeg venter. Ingen vits i å se de første 17 og så bli pint til januar. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 ja, enig. Det tror jeg glatt jeg venter med til Januar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det venter jeg med også. Frister, men nå har jeg venta i to år, så klarer å vente en drøy måned til. Edit: Men hvis hele episoder begynner å lekke ut derimot.. Fy på de som laster ned! Endret 1. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har så utrolig lyst å se de 17 min. men nei, jeg skal klare å holde meg vekk. Som Erlend, har jeg også ventet nesten 2 år, og en måned bør ikke være så vanskelig i forhold til det! Men jeg vil se de da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 11. Januar. 2 episoder på 11., også 2 til på 12. Det er så sjukt at jeg skjelver av glede bare ved å tenke på det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gleder meg enormt til sesong 7, ikke lenge igjen nå. Skal vurdere å se igjennom sesong 2 eller 3 i jula kanskje da jeg ikke har fått sett alle episodene fra disse enda... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Hadde jeg hatt tid hadde jeg lada opp ved å se alle sesongene jeg. Men tid er ikke akkurat det jeg har mest av for tida, så får se hvor mye det blir. Må prøve å få sett sesong 6 da hvertfall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fattern har sett de første 17 minuttene. Jeg tror jeg lar være. Redd for å fucke opp opplevelsen når jeg har venta så lenge. Håper på å få ny hardisk i julegave, så skal jeg kunne laste ned episoder i 720p hele sesongen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg skal holde ut jeg og Er ikke som meg å gjøre sånt, men jeg skal når det gjelder noe så viktig som 24! 720p blir det som vanlig på meg også ja Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg skal holde helt til mai jeg! Det blir hardt det! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 DET hadde seriøst ikke jeg klart. Nettet klikker helt til mai liksom Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg skal holde helt til mai jeg! Det blir hardt det! Jeg hadde dødd. Endret 15. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Wtf tc? Nei, Mai hadde ikke gått. Ikke når jeg veit at det ligger på nettet og blir bedt om å lasta ned. Hysjhysj, jeg bor egentlig i USA og ser det helt lovlig her.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vet ikke, kom akkurat hjem fra skolen og leste det og følte for å bruke smiley attack Ja, jeg skal til USA i Januar også bli der helt til Mai sånn at jeg kan se det lovlig på Fox! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kall meg konservativ eller whatever, men jeg har gjort sånn med alle sesongene så langt! Jeg digger rett og slett spenningen ved å vente en hel uke på hver episode. Da gleder jeg meg skikkelig ekstra til hver torsdag også Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vi venter jo en hel uke på hver episode vi og....? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja er jo ikke noe forskjell annet enn at vi får uten tekst og et halvt år før. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jepp, men hvem trenger tekst uansett? (En til stor forskjell er at jeg får se de i HD hver uke og, noe TV2 ikke gjør) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jepp, men hvem trenger tekst uansett? (En til stor forskjell er at jeg får se de i HD hver uke og, noe TV2 ikke gjør) ..og dersom man skulle være interessert i tekstede episoder, så er det jo ikke veldig vanskelig å finne subs på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå