ErlendRU Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Sesong 7 nærmer seg fort og det er ikke mange månedene igjen nå, så nå er det jaggu meg på tide med en tråd for den kommende sesongen! Regler Vi diskuterer det amerikanske sendeskjemaet i denne tråden! Alt av spoilere skal i spoilertags (dette gjelder all handling om fremtidige episoder, også det som er vist i trailere, lekket på nett og lignende) Ikke noe snakk om piratkopiering (spesielt spørsmål om hvor og når episoder er på nett) Skuespillerne Kiefer Sutherland Mary Lynn Rajskub James Morrison Colm Feore Annie Wersching Bob Gunton Jeffrey Nordling Janeane Garofalo Rhys Coiro Cherry Jones Også er det en skuespiller jeg setter i enda en spoiler da dette kan være en rimelige *STOR SPOILER*.. Nå er dere advart! Carlos Bernard! Dette er visst troverdig, og rett fra FOX selv.. Noen som dreit seg ut i en pressemelding eller noe sånt.. Spoilere For de som er interesserte i spoilere kan de gå til DENNE siden og lese. Her kan det være store spoilere! For å lage spoilertags kan du gå til "Sett inn spesialelement og velge "Sett inn: SPOILER". - Hva skjer om jeg oppdager en "spoiler"? Rapporter det ved å trykke på -knappen og henvis gjerne til reglene i dette innlegget så fjerner en moderator spoleringen så snart som mulig. Og jeg presiserer: Alt av spoilere _skal_ i spoilertags! Så hva tror dere om denne sesongen? Jeg tror den kommer til og bli helt knall! Spesielt ut fra de få spoilerne jeg vet om. Gleder meg skikkelig! Endret 26. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har tro på at denne sesongen blir bedre en forrige sesong ettersom Kiefer selv innrømte at det var den svakeste sesongen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jepp, har stor tro på at denne sesongen kan bli minst like god som sesong 5! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ah der var denne tråden kommet ja , den må inn i *mine innlegg* den stooore spoileren har jeg ikke lest enda jeg , har hørt den skal være så stor at jeg blir ganske så nysjerrig men jeg prøver å holde meg , har klart meg til nå. men er jo enda noen mnd til 24 starter så .. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ah der var denne tråden kommet ja , den må inn i *mine innlegg*den stooore spoileren har jeg ikke lest enda jeg , har hørt den skal være så stor at jeg blir ganske så nysjerrig men jeg prøver å holde meg , har klart meg til nå. men er jo enda noen mnd til 24 starter så .. Ikke les den Jeg gjorde det, og selv om det var gøy å vite så angrer jeg også. Gleder meg veldig til den nye sesongen. Har en følelse av at dette blir den sesongen til nå som vil skille seg mest ut fra de andre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ikke les den Jeg gjorde det, og selv om det var gøy å vite så angrer jeg også. Gleder meg veldig til den nye sesongen. Har en følelse av at dette blir den sesongen til nå som vil skille seg mest ut fra de andre. Samme her egentlig, skulle gjerne likt og ikke visst det for å si det sånn, men kom egentlig over den ved en tilfeldighet. Angående spoileren: Synes det er helt konge om han kommer tilbake, men det skal jo sies at det spørs om det er så veldig troverdig i forhold til serien om det skjer da.. Men hvis han kommer tilbake for og bli så driter jeg _egentlig_ i hvordan det skjer og om det er troverdig.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Får håpe skribentene kommer tilbake til de gode og glade dagene fra sesong 1 til 3. Begynner å bli litt lei den slappe skrivinga, som alltid fører til "insert explosion" eller "insert shoot out" når de går tom for ideer. Vi trenger flere gode karakterer, færre tåpelige intriger og mindre gjenbruk av plot. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) season 6 spoiler Trist at Audrey ikke er med mer, da Gleder meg, da Endret 15. oktober 2007 av edge Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Får håpe skribentene kommer tilbake til de gode og glade dagene fra sesong 1 til 3. Begynner å bli litt lei den slappe skrivinga, som alltid fører til "insert explosion" eller "insert shoot out" når de går tom for ideer. Vi trenger flere gode karakterer, færre tåpelige intriger og mindre gjenbruk av plot. Enig der, men tror det snur i år.. De skal visstnok gå helt ut av hele denne settinga med CTU, Det hvite hus og felten.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Håper ikke de dropper Carlos Bernard pga. det har lekket ut på nettet. De har jo forandret underveis pga. det før. I sesong 5, han som måtte bli henrettet av Jack der (Husker ikke navnet) skulle jo opprinnelig overleve, men dette lekket ut på nettet, og de forandret det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Håper ikke de dropper Carlos Bernard pga. det har lekket ut på nettet. De har jo forandret underveis pga. det før. I sesong 5, han som måtte bli henrettet av Jack der (Husker ikke navnet) skulle jo opprinnelig overleve, men dette lekket ut på nettet, og de forandret det. Jepp, har tenkt på det samme egentlig. Hadde kanskje vært til alles beste om det ikke hadde lekket ut.. Men gud som jeg gleder meg om han kommer tilbake! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Får håpe skribentene kommer tilbake til de gode og glade dagene fra sesong 1 til 3. Begynner å bli litt lei den slappe skrivinga, som alltid fører til "insert explosion" eller "insert shoot out" når de går tom for ideer. Vi trenger flere gode karakterer, færre tåpelige intriger og mindre gjenbruk av plot. Enig der, men tror det snur i år.. De skal visstnok gå helt ut av hele denne settinga med CTU, Det hvite hus og felten.. Ja, har også stor tro på denne sesongen, ettersom mange bak 24 innså etter sesong 6 at man har begynt å gå på tomgang. Men 24 på tomgang er fortsatt bedre enn det meste som går på TV. Ser forøvrig igjen sesong 2 nå, og selv da hadde man enkelte manusproblemer. Nevner bare Puma-Kim... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ser nå de har starta nedtellingen til season 7 traileren. http://www.24trailer.com/ hmm tror dere denne spoileren blir røpet der? eller kan jeg trygt se den uten å ødlegge for mye av morroa? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 ser nå de har starta nedtellingen til season 7 traileren.http://www.24trailer.com/ hmm tror dere denne spoileren blir røpet der? eller kan jeg trygt se den uten å ødlegge for mye av morroa? Tviler sterkt på at de viser den spoileren der. For å være på den sikre siden så kan jeg se traileren først da vettu.. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synnes 24 begynner å miste piffen, men gleder meg litt fordet Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Først skraper de Afrika-manuskriptet, så blir Kiefer arrestert for fyllekjøring og nå stopper LA-brannene innspillinga. Sesong 7 har hatt mye trøbbel allerede. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Bare 11 timer til traileren kommer, altså i natt! Gleder meg skikkelig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Uff det er bare så sprøtt, Tony tilbake som bad guy, vett nesten ikke om jeg skal le eller grine. Jeg gleder meg uansett, men forventningene er heller labre. Savner Audrey :| Litt slik kliss og irriterende intriger må det jo være Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bare 11 timer til traileren kommer, altså i natt! Gleder meg skikkelig. Hadde du regnet/skrevet feil, eller ble traileren utsatt? Nå står det at det er godt over 19 timer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå