Gå til innhold

Forhåndsbestille spill?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha Crysis fort som murlig!

Skulle til å forhåndsbestille et spill, men lurer på om det ikke er vits fordi de(komplett) sender det sikkert ikke før release, som gjør at jeg får det noen dager senere. Eller sender de det et par dager før? Hvis ikke kjøper jeg det bare på butikken. Da får jeg det på release såfall.

Fant ikke noen bedre steder å legge denne topicen.. :p

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha spill på release datoen så er forhåndsbestilling et godt valg. CDON er for eks. veldig flink med å sende spillene slik at du får spillet på den eventuelle releasedatoen, men dette kan variere fra leverandør til leverandør.

PS.

Det er bare stress å springe til butikken for å håpe at de har spillet på releasedatoen :p

Lenke til kommentar

mener og ha sett at du kan LASTE ned crysis fra EA sin EAStore : http://eastore.ea.com/servlet/ControllerSe...ductID=77033800

hvis du trykker på "pre-order" så kommer et vindu opp hvor du velger hvordan du vil "handle," man velger da "digital", kommer inn på "språk" og så kan du "pre-ordre".. da kommer du inn på handle vogna de hvor du velger "check out", det koster 49.95$ , uten extended service osv. HAR IKKE PEILING OM DU DA FÅR DET MED EN GANG, DVS AT DU BARE LASTER DET NED Å SPELLER, MEN DET BLIR DA DITT VALG :p

jeg har litt lyst til å prøve, men venter til det kommer :p

Lenke til kommentar

Handlet på Abolutt spill to ganger nå. Første gang var forhåndsbestilling av WOW BC, som lå i postkassa ved release når jeg kom hjem fra jobben. Andre gang var Halo3, som faktisk kom dagen før realese. Ble lei meg der gitt.... :)

EDIT: Nytt forum, og rar formatering.....

Endret av Big_JJ
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...