Feltherre Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei En ting jeg stadig irriterer meg over når jeg bruker søkefunksjonen er at ,når jeg søker på et ord så kommer det bare oversikt over trådene det ordet har blitt nemt i. Så feks viss jeg søker på Gudfaren så kommer Filmprat v 2.0 opp og jeg syns det blir litt stress å lete etter ordet gjennom 594 sider. Så søkefunksjonen burde vær sånn at sidenummeret kommer opp når du søker. Bare en tanke jeg hadde Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 "show results as posts" =) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 "show results as posts" =) Hvor hen? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=search vel. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Å,ja jeg visste om denne typen men tenkte heller på når du søker nederst på siden på forumet. Men viss det ikke er en annen måte så. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Å,ja jeg visste om denne typen men tenkte heller på når du søker nederst på siden på forumet.Men viss det ikke er en annen måte så. Den nederst på siden av forumet kommer ann på hvor du er, er du i en topic, søker den og viser post som inneholder søket ditt, mens søker du i forum/underforum med topics kommer de opp som topics. Så inn på topicene om du vil søke gjennom de med quick search. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Akkurat,men det kan vi like godt stenge denne tråden. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg