Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lurer på litt av vært ang. Amfetamin


Gjest gutt_14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg må først si at jeg er ingen narkotype.

 

jeg mener å huske at da vi hadde om det på skolen så var det noe fra sosial og helsedirektoratet om benzoer(beroligene ting).

 

det var noe med at det ble missbrukt ved at man tok mye så fikk det motsatt virkning.

 

jeg er ikke sikker på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
jeg må først si at jeg er ingen narkotype.

 

jeg mener å huske at da vi hadde om det på skolen så var det noe fra sosial og helsedirektoratet om benzoer(beroligene ting).

 

det var noe med at det ble missbrukt ved at man tok mye så fikk det motsatt virkning.

 

jeg er ikke sikker på dette.

 

 

Aha, okai :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nei og atter nei, kjære brutti. Amfetamin har sinnsykt mange bivirkninger. Skal du vinne coopertesten- gå og tren, amfetamin ødelegger bare kroppen din.

 

Coopertesten??

Lenke til kommentar
Ja, altså mixet. + Effexor og vival.

IKKE og jeg gjentar IKKE lek med Effexor. En jeg vet om oppdaget at han fikk noen av de samme effektene fra Effexor som av MDMA bare han spiste mange. Problemet er bare at du blir helt fucka i hodet av det!

 

Selv så har jeg gått på normal-dose av effexor tidligere og det gav meg to måneder jeg ikke husker pluss at jeg i den perioden visstnok var et rasshøl. Noe jeg ikke kan forsvare meg mot da jeg ikke husker det...

Lenke til kommentar

Nå vil jeg nødig moralisere, men etter min mening er amfetamin det desidert verste drittstoffet som fins. For det første er det jævlig avhengighetsskapende, men det aller verste er hvordan disse speedfreakerne blir. Det stoffet tærer så jævlig på psyken din. Alle andre rusmidler er bedre å eksperimentere med i mine øyne. Man må såklart skille mellom bruk og misbruk, bare husk at amfetamin er det siste stoffet du har lyst til å bli avhengig av.

Lenke til kommentar
Amfetamin tidenes stoff om du skal vinne Coopertesten på skolen!

Livlig blir du. Er man speedet nok, ser man det også godt på vedkommende, at han er rastløs, prater mye og kankjse usammenhengene.

 

Skal du først ha det i deg, ikke sniff det som du sniffer Cola (ofte) men mye større mellomrom mellom hver gang du tar ei stripe.

Tar du alt på en gang, kan du få ei helvetes til nedtur dagen(e) etter. Du mister matlysten på amf, du sover ikke. Og du kjenner det i kroppen, at du burde sove, men du får det ikke til.

Du kjenner du er dritkvalm, og prøver å spy, men magen er tom, og det er derfor du er kvalm, men matlyst finnes ikke, prøver du å spise, er du "mett" på et par brødskiver, og greier ikke få ned mere.

 

Har du fått i deg nok amf på en kveld, så ligger fort i tre dager, og har nedtur.

Det er fryktelig kjett, og anbefaller ikke den måten ivvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
IKKE og jeg gjentar IKKE lek med Effexor. En jeg vet om oppdaget at han fikk noen av de samme effektene fra Effexor som av MDMA bare han spiste mange. Problemet er bare at du blir helt fucka i hodet av det!

 

Selv så har jeg gått på normal-dose av effexor tidligere og det gav meg to måneder jeg ikke husker pluss at jeg i den perioden visstnok var et rasshøl. Noe jeg ikke kan forsvare meg mot da jeg ikke husker det...

 

 

Vet effektene av effexor altså :p

 

Forsåvidt det meste av det jeg omtaler i denne tråden.

Lenke til kommentar
Livlig blir du. Er man speedet nok, ser man det også godt på vedkommende, at han er rastløs, prater mye og kankjse usammenhengene.

 

Skal du først ha det i deg, ikke sniff det som du sniffer Cola (ofte) men mye større mellomrom mellom hver gang du tar ei stripe.

Tar du alt på en gang, kan du få ei helvetes til nedtur dagen(e) etter. Du mister matlysten på amf, du sover ikke. Og du kjenner det i kroppen, at du burde sove, men du får det ikke til.

Du kjenner du er dritkvalm, og prøver å spy, men magen er tom, og det er derfor du er kvalm, men matlyst finnes ikke, prøver du å spise, er du "mett" på et par brødskiver, og greier ikke få ned mere.

 

Har du fått i deg nok amf på en kveld, så ligger fort i tre dager, og har nedtur.

Det er fryktelig kjett, og anbefaller ikke den måten ivvertfall.

 

Helt enig her. Tærer så jævlig på kroppen, gikk ned 8kg på en uke pga. amf.

Hadde nedtur i en måned eller noe, klarte ikke spise, sove. Noe som helst egentlig. Atomavfallsstoff!

 

EDIT: Skulle vel egentlig vært som gjest dette her men samme faen..

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Vet effektene av effexor altså :p

 

Forsåvidt det meste av det jeg omtaler i denne tråden.

OK. Det er bare en del på forumet som virker som de kan mikse og leke seg med diverse stoffer. De må jo være ufarlige siden de kommer fra legen liksom. :p

 

 

Hehe, ja, det kan komme fatale følger av slikt.

 

 

Men er ikke så lett og si at man bruker enkelte medikamenter da det sitter personer og leser det. Står jo her for alltid :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...