sleggefett2006 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 -------------------------------------------------------------------------------- Jeg var på eu kontroll med min golf 2 91 mod!!jeg fikk 1 feil..det var rusthøll i traversen...går det ann og sveise dette??eller må man bytte den ut??er det i såfall vanskelig og bytte den?får jeg har ikke peil..Hehe Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sett mange golf 2 med rusten travers så det er ikke uvanlig. Bytt den! Travers Lenke til kommentar
sleggefett2006 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Er den vanskelig og bytte da?får jeg har ikke gjort det før... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er en del jobb å bytte den. Greit å ha litt erfaring når en driver med sånt. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Burde ha løtebukk og en girkassejekk eller 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå