Lasse Ma Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei. Trenger anbefalnig på 2.1 høytalere til laptopen til dattera mi. De skal kun brukes til å spille musikk. Hun er 16 så det må være litt bra lyd. ikke bare høy lyd. Tenkte i prisklasse 5-800,- Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette skulle vel vært postet i Lydkort og PC-Høyttalere. On Topic: Logitech Z-4 koster rundt 700, hvis jeg ikke tar feil, de kunne du tatt en nærmere kikk på. Søsteren min har de, og de spiller bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette skulle vel vært postet i Lydkort og PC-Høyttalere. On Topic: Logitech Z-4 koster rundt 700, hvis jeg ikke tar feil, de kunne du tatt en nærmere kikk på. Søsteren min har de, og de spiller bra i forhold til prisen. Hmm...jeg leitet visst ikke godt nok etter hvilket fora jeg skulle legge denne under, Sorry for det... Z-4 så ikke dum ut. Er basskassen av tre eller plast? På bilde jeg fant ser den ut som den er av tre, men vil gjerne ha det bekreftet. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan ikke svare 100% sikkert, men de aller fleste kassene jeg har vært borti av den typen er laget i sponplater med et pyntebelegg plat utpå. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Basskassa er lagd av MDF-plater, hvis jeg ikke tar feil, 12mm tykke eller så, med plastbelegg utenpå. Det er hvertfall tre og ikke plast. Endret 14. oktober 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jenter på 16 vil vel kanskje ha noe som ser litt "bra" ut også? Synes Harman/Kardon Soundsticks er morsomme, men de overskreder dessverre budsjettet ditt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vet ikke hvordan Z-4 er, men H/K Soundsticks kommer til å plage resten av huset, og naboene, med *boom* *boom* *boom* konstant. Bare som en advarsel, for den subben er det lyd i! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hehe H/K er bra ja, litt annen prisklasse og litt annen klasse Ellers så tror jeg Z-4 er helt greit. Har selv hatt Z-3 syns det var overaksende bra. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Vet ikke hvordan Z-4 er, men H/K Soundsticks kommer til å plage resten av huset, og naboene, med *boom* *boom* *boom* konstant.Bare som en advarsel, for den subben er det lyd i! H\K så virkelig bra ut....kunne kanskje heller vært noe for min egen pc Det blir Z-4 på lillejenta, var innom Datakjeden og testet lyden, og den er absolutt godkjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå