Gå til innhold

Skal kjøpe et spill til PS2, finner ingen jeg er ute etter...

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et spill, men finner ingen som jeg er ute etter....

Playstation 2:

- Øvelseskjørings spill for biler <-> Finnes det noen?

- Bil spill der du følger reglene som fartsgrenser...osv <-> Finnes det noen?

- Bilmekaniker spill, der du reparerer, fikser, tester...osv <-> Finnes det noen?

Takk for svar på forhånd...

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTA har vel ikke så veldig realistisk bilfølelse og sans for regler...? :p

Vet ikke helt om det finnes så mange... En bekjent av meg hadde et ganske avansert bilmekkingsspill husker jeg, veldig spesifikt og med ekte merker av alt... Total frihet, ikke at jeg kan så mye om bil, men du kunne velge seter og sånt inni motoren... Rør.. greier, og du kunne kjøre dem, da kvalitetsmessig etter hvordan du hadde laget den... :)

Men jeg kan ikke huske hva det heter. :p

Det finnes der ute, hvertfall ang. mekking og skruing!

Binko.

EDIT: Ja, nå husker jeg det, det stemmer faktisk. Men det er en veldig liten del av det da..

Men det stemmer. :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Hvis man råkjører eller kjører for fort på Driver Parallel Lines - og politiet ser deg, vil de ikke nøle med å gi deg en bot. Kjørerealismen i det spillet er det beste jeg har opplevd på PS2; bilene blinker hvis de skal svinge av, fysikken er god og med analogen, kan man holde den farten man selv vil.

Lenke til kommentar
GTA har vel ikke så veldig realistisk bilfølelse og sans for regler...? :p

Vet ikke helt om det finnes så mange... En bekjent av meg hadde et ganske avansert bilmekkingsspill husker jeg, veldig spesifikt og med ekte merker av alt... Total frihet, ikke at jeg kan så mye om bil, men du kunne velge seter og sånt inni motoren... Rør.. greier, og du kunne kjøre dem, da kvalitetsmessig etter hvordan du hadde laget den... :)

Men jeg kan ikke huske hva det heter. :p

Det finnes der ute, hvertfall ang. mekking og skruing!

Binko.

EDIT: Ja, nå husker jeg det, det stemmer faktisk. Men det er en veldig liten del av det da..

Men det stemmer. :)

Street Legal Racing Redline? Der kan du plukke bila helt fra hverandre :)

screen107zf.jpg

edit: nå glemte jeg helt av at trådstarter leter etter et PS2-spill. Spillet jeg postet bilde av er bare på PC.

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Hvis man råkjører eller kjører for fort på Driver Parallel Lines - og politiet ser deg, vil de ikke nøle med å gi deg en bot. Kjørerealismen i det spillet er det beste jeg har opplevd på PS2; bilene blinker hvis de skal svinge av, fysikken er god og med analogen, kan man holde den farten man selv vil.

Skal se nærmere på det spillet....takk for svar... :)

Street Legal Racing Redline? Der kan du plukke bila helt fra hverandre :)screen107zf.jpgedit: nå glemte jeg helt av at trådstarter leter etter et PS2-spill. Spillet jeg postet bilde av er bare på PC.

Street Legal Racing Redline har jeg, kjøpte det for leengee siden...men det er lov å gå lei etter hvert... Konge spill, hvert å kjøpe det.Takk for svar.

Øvelseskjøre spillet til pc er ehm hva het det? 3D Driving School, Bilmekaniker spill, er noe jeg ikke husker navnet på. Trur det var Monster Garage.

3D Driving School er ganske kult når du prøver demo versjonen...fikk spillet av en venn som hadde kjøpt hele, etter BARE noen dager gikk jeg lei av den. Hvis noen vil ha mitt serial number for spillet så PM meg så skal dere få den gratis av meg. Siden jeg ikke har bruk for min lenger...

EDIT: Har San Andreas, ikke mye bil simulator...har også Gran Turismo 2, 3 & 4. Takk for svar alle sammen... :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Er det ingen som har lyst til å få min serial til '3D Driving School'

Du får det spillet av meg helt gratis siden jeg ikke gidder å spille det mer...snart legger jeg ut serial koden min på internet så en annen kan få den av meg, ville bare gi dere på diskusjons forumet den første rettigheten.

Koden kan brukes 10 ganger eller noe....så de 10 første som vil ha HELE 3D Driving School gratis kan få det, bedre det enn å bruke 100 kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...