Konstantin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 etter at jeg installerte kasperus får jeg ikke lenger logget inn på min konto. innloggings skjermen er også annerledes enn vanlig, med helt svart bakgrunn.. jeg logger inn med riktig passord og brukernavn, men rett etter innlogging så logges jeg automatisk ut igjen uten at jeg får gjort noe. noen som kan hjelpe?:-(har xp professional sp2. (sorry knotete tekst, må poste fra mobilen.) Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 etter at jeg installerte kasperus får jeg ikke lenger logget inn på min konto. innloggings skjermen er også annerledes enn vanlig, med helt svart bakgrunn.. jeg logger inn med riktig passord og brukernavn, men rett etter innlogging så logges jeg automatisk ut igjen uten at jeg får gjort noe. noen som kan hjelpe?:-(har xp professional sp2. (sorry knotete tekst, må poste fra mobilen.) logg inn i sikkerhetsmodus (start maskinen og trykk på F8 ved oppstart) og avinstaller kasperus Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Funket dårlig. Jeg får fortsatt bare logget inn før jeg blir logget ut igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå