Gå til innhold

Project Offset ekslusivt på 360 og PC.

Bertelsen

Anbefalte innlegg

Offset Software har kunngjort at Project Offset blir ekslusivt på PC og Xbox 360!

Offset Software just updated their Project Offset website and now it's now official, Project Offset is being worked on for release exclusively on the PC and Xbox 360. W00t, w00t! The game and game engine have been in development for what seems to have been ages, but with promises of a revolutionary game engine and revolutionary gameplay fans have been more than patient for their Offset fix.

Kilde.

Utgivelsesdato er foreløbig TBA.

inside_wall.jpg

lizard.jpg

Flere bilder her.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
aldri hørt om dette her, noen plass med litt info?

Jeg hørte om det for flere år siden. :S Begynner å bli ganske gammelt, nesten utdatert. :hmm:

Men kan jo bli veldig bra med så lang utviklingstid, eller det kan bli en flopp.

Lenke til kommentar

Det har vært en del spill opp igjennom med lang utviklingstid som har blitt virkelig bra. Men noen flopper blir det jo - mens andre igjen venter man fortsatt på. Duke Nuke'm neste spill f.eks...

Når jeg titter på hjemmesiden for spillet så er et en seksjon for game engine, og der står det masse som jeg ikke skal påstå jeg skjønner så mye av, men hvis de har brukt lang på selve motoren, og den kan lisensieres til andre spill så kan det bli spennende. Screenshotsa så veldig bra ut. Men... alle utviklere bruker store ord om dagen, så ikke godt å si hva som kommer ut av det til slutt.

Men oppmerksomheten min - det fikk de i hvert fall. Noen som veit overhodet når det kan komme ut? Neste år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...