kimern9 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Ok, nå er det andre gangen jeg har problemer med denne strømforsyningen. Første jeg kjøpte var for litt over ett år siden og døde i juni da den begynte å pipe mens maskinen stod på og det røyk noe helt infernalsk av den. Nå sliter den nye jeg fikk utdelt av Netshop. Vifta starter å gå saktere av og til og det lukter litt svidd sammt at hele pc-n vibrerer, så det virker som om det er noe som er galt inne der og den kommer sikkert til å slukne igjen snart... Er det noen som vet om det går ann å bytte den mot en annen PSU med bedre kvalitet hvis det er andre gangen man klager på noe... det er jo klart at denne PSU'n ikke greier å håndtere pc-n min selv om den egentlig skulle greie det. I maskinen så har jeg Asus Striker extreme, 8800 GTX, E6600, 2 harddisker, creative lydkort og 2gb OCZ minne... Er det noen regler for hvor mange ganger man må reklamere på ett produkt som en PSU? Endret 13. oktober 2007 av kimern9 Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det har vært mye problemer med akkurat den powern, og det er sikkert ikke noe problem å bytte til en annen type. f.eks seasonic. man må så klart betale mellomlegget om den nye powern er dyrere enn den defekte. bare å spøre pent... =) Lenke til kommentar
magnus01 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fikk samme problem som deg for en tid tilbake. På returskjemaet til Netshop skrev jeg at jeg IKKE ønsket en ny Hiper 580, men gjerne betalte mellomlegget for ei Corsair 620W. Betalte mellomlegget og er lykkelig eier av Corsair 620 power! Så det årdner seg sikkert for deg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå