Oystein_ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som kan gi meg forslag til sub og forsterker som vil slå noe sinnsykt! Tror ikke jeg vil bruke mer enn 5-6000, men gi meg noen forslag! Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=834 dette er 2 skikkelig gode basser "Rainbow Hammer" Punchen er veldig bra og presis slår skikkelig bra 2000,- for de så har du 4000,- på det andre så trenger du forsterker og kasse da jeg vil ikke fåreslå noe som ikke duger i det hele tatt så det får noen andre ta seg av :!: Endret 14. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja, smaken er som baken... hehe Jeg ville mye heller kjøpt noe fra resonant... www.morel.no Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Ja, smaken er som baken... heheJeg ville mye heller kjøpt noe fra resonant... www.morel.no vær gang noen annbefaler noe så annbefaler du RE Audio eller Dynabel er det så ekstremt mye bedre enn alt annet? Edit: Rainbow er et bra merke det også og nei det er fortsatt ikke Rockford som er på den linken, som du tydeligvis trodde Endret 14. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Oystein_ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 hey hey spar meg for offtopic men gi meg gjerne linker til forsterker å sub(er) som vil slå dritbra trenger ikke ta hensyn til pris, vil bare ha et rått oppsett Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Resonant Engineering MX12 D2 sub(er) US Amps AX3200DE forsterker(e) www.morel.no Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Linky! Har ikke kjennskap til sub'en, men 4500 watt burde nesten gi lyd fra seg. Hvis ikke, kan du stikke innom www.lydibilen.no og sjekke ut 12" de har der. Samme som dynabel, bare billigere. Forsterker: Aner ikke, men verdt å sjekke ut indoaudio.com hvis en skal spare mye på forsterker. (gjort det selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå