Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei. Jeg er temmelig usikker på hva som er gale med maskinen, så jeg skal prøve å forklare "problemet". Jeg kan leve med det, men i helst klare å fikse det Her er hva som er "gale": PC-en lager en grusom lyd innimellom, men PC-en fungerer prikkfritt fordiom. Det kan høres ut som en gresshopper eller noe i den duren. Det første jeg tenkte var at det var harddisken, men når jeg hører etter hvor lyden kommer fra virker det som om at det kommer fra CPUen. Har en laptop(Hp pavilion Dv8000) Specs: HK: usikker? CPU: Core duo 2300? (1,66 ghz) GPU: Nvidia Geforce GO 7600 Vis noen vet hva lyden er så hadde vet vært greit å vite. Lyden kommer oftest når jeg spiller/ser film. Men AKKURAT nå hører jeg bare på musikk og er på internet. Den er der nå og. Lengden på lyden varierer hele tiden, og vis jeg knipser litt hardt der lyden kommer ifra, blir den stille litt. Den lengste gangen lyden var der, varte den i ca 15 minutter, og jeg begynte å lure på om PC-en var ødelagt eller noe. Men jeg er på den nå, og alt fungerer som vanlig. Mvh Effectiv Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Mulig at det er en vifte som kommer borti en kant eller noe... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du har problemer med å høre eksakt hvor lyden kommer fra, ruller du et vanlig A4 ark sammen slik at det blir en liten trakt i ene enden - da klarer du å lokalisere lyden nøyaktig. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror ikke at det er en vifte som kommer anig. Høres ut som en harddisk som sliter.. For vis det var en vifte ville den vel kommet anig hele tiden, og ikke bare hvert 5 sekund? Nå er lyden der i 2 sekunder sånn ca hver 10 sekund. SINNSYKT IRRITERENDE! Like førjeg begynner å demontere dritten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå