1915 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) PC-en er treig som pokker :S vet ikke hvorfor men bruker jo ikke mye cpu. har ikke mange progz oppe å gå som dere ser(på vedalgt bilde) 1 gb ddr 2 ram intel Pentium D core duo 2.8 ghz (IKKE klocket) nvidia geforce 6800 XT 500 gb sata harddisk 7200 rpm hva kan jeg gjøre for å få den raskere ? den var drit rask før idag ;S nå tar det evigheter før msn vindune feks kommer opp når noen skriver til meg ;S og msn låser seg ofte. samme med vlc formaterte forrige helg. la inn xp pro sp2 da takker for svar Endret 13. oktober 2007 av 1915 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kunne ha kjørt en systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt og sett om ikke det hadde løst problemet. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det må være feil på et sted siden du har system på 11%. Det er alt for mye. Det er ikke der du skal bruke kreftene. System gjenoppretting kan hjelpe hvis det er noe drivere/oppdatering eller annet du har utført i det siste, og er ikke som det skal. Om ikke det er noe der, kontrollere hardisken din,eller andre enheter. (er det alt som det skal i enhetsbehandling?) Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg foreslår at du laster ned HijackThis og poster loggen din her, slik at vi får sett hva slags prosesser og bakgrunnsprosesser systemet ditt kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå