villing Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Nettop kjøpt meg Nikon D40, aldri vert i kontakt med speilrefleks før. Legger ved et av mine første bilder. Endret 13. oktober 2007 av villing Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Stygt brudd på treords-regelen her! Emnetittlen på tråden må altså bestå aqv _minst_ tre ord som beskriver tråden godt. BK: Jeg synes kanskje insektet var alt for lite og utydelig i forhold til blomstene! Prøv å komme litt nærmere? Lenke til kommentar
villing Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Da var tittelen endret. Kommer jeg for nerme et "emne" så vil det ikke ta bilde? hva kan dette komme av? Men takker for rask respons Endret 13. oktober 2007 av villing Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 De fleste objektiver har en nærgrense, dvs at du kan ikke gå nærmere enn "så og så nærme" før det ikke klarer å fokusere lenger Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fordi objektivet ditt har en nærgrense, begrenser hvor nært du får fokusert. For å fokusere nærmere, må du ha ett objektiv med lavere nærgrense, eller closeup-filter. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Synes det er bra til å være ett av dine første bilder! Stå på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå