Gå til innhold

Iron Maiden T-skjorte - Hvem er fyren på bildet?


Valkyria

Anbefalte innlegg

ok, jeg fikk en Iron Maiden T-skjorte her om dagen, men det er noe jævlig rart med den:

det er bilde av bandmedlemmene, men Adrian Smith og Bruce Dickinson mangler, og en fyr jeg aldri har sett før har sneket seg inn på bildet.

 

ze picture:

bilde046cl9.jpg

fikk ikke plass til det på bildet, men under står det "Dance of Death", aka den er laget etter 03...

 

noen som kan identifisere den ukjente (han i midten(nei, det er IKKE bruce, selv om det ligner litt))?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, jeg fikk en Iron Maiden T-skjorte her om dagen, men det er noe jævlig rart med den:

det er bilde av bandmedlemmene, men Adrian Smith og Bruce Dickinson mangler, og en fyr jeg aldri har sett før har sneket seg inn på bildet.

 

ze picture:

http://img529.imageshack.us/img529/9191/bilde046cl9.jpg

fikk ikke plass til det på bildet, men under står det "Dance of Death", aka den er laget etter 03...

 

noen som kan identifisere den ukjente (han i midten(nei, det er IKKE bruce, selv om det ligner litt))?

 

:)

Adrian Smith og Bruce Dickinson hadde sa opp sin stilling i Maiden.

Adrian ble vel erstattet av Janic...

Bruce sluttet litt senere og ble erstattet av Blaze Bayley. Så der har du lagoppstillingen...

For the record, det der er en skjorte fra når Maiden lå nede og blødde... Det teamet der funket ikke etter min mening. Blaze passer ikke til slik musikk i det hele tatt...

 

Brenn skjorta og få deg en skikkelig en... :cool:

 

Edit: Innlegg redigert av moderator. Vennligst ikke quote bilder.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
frister å brenne den, men lurer fremdeles hvorfor de viser den gamle lineuppen på en ny sang?

Fake? Laget av noen som ikke kjenner til bandet som vil tjene penger på falske merchandise?

Med tanke på det spesielle designet på coveret på den plata, så tviler jeg på at en ekte Maiden skjorte ville sett noe i nærhetene av slik ut...

935346.jpg

Heller ikke dersom noen som faktisk liker musikken hadde lagt skjorta...

Burn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...