Hashtægg Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bare ikke bland det ut med vann. Jeg blanda ut vin med vann. Dagen etter drakk mamma vin til middagen, da kom hun med kommentaren: "Mmm, jeg synes denne vinen smakte bedre nå enn forrige gang jeg drakk den." elns... Jeg lo godt inni meg da. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis du blandet ut vinen med vann, regner jeg med du i alle fall blandet et glass opp i vinen igjen, da var det vell hvitvin, ellers hadde det blitt en safti fargeforskjell? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skjønte ikke helt hva du mente jeg. Var hvitvin. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror dette kan forklare endel: "fap fap fap fap fap" ... 1 min ? hehehhe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Destillert- og kokt vann er ikke det samme.har jeg sagt det? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ihvertfall whiskey går det fint å blande ut med vann, meget liten smaksforskjell. Kommer selvfølgelig ann på mengde. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg blanda ut vin med vann. Dagen etter drakk mamma vin til middagen, da kom hun med kommentaren: "Mmm, jeg synes denne vinen smakte bedre nå enn forrige gang jeg drakk den." elns... Jeg lo godt inni meg da. So off topic som det går ann å få, men eg må berra kommentera denna her. I ein kunst og handverk time på ungdomsskulen så sat me å venta på at læraren skulle komma. Men han hadde vore der for 2 sekund sia og sett kaffikoppen sin igjen på bordet. Haha, tenkte eg, no skal han få igjen for det dritet han har gjort. Eg henta svampen og bløytte den litt før eg hadde den over koppen hans og klemde til så eindel "krittvann" for ned i koppen. Og 5 sekund seinare kom læraren og begynte nett å pratte før han tok seg ein slurk. "Ahh", sa han og det virka som om han likte kaffien Hadde han berra visst... Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 So off topic som det går ann å få, men eg må berra kommentera denna her. I ein kunst og handverk time på ungdomsskulen så sat me å venta på at læraren skulle komma. Men han hadde vore der for 2 sekund sia og sett kaffikoppen sin igjen på bordet. Haha, tenkte eg, no skal han få igjen for det dritet han har gjort. Eg henta svampen og bløytte den litt før eg hadde den over koppen hans og klemde til så eindel "krittvann" for ned i koppen. Og 5 sekund seinare kom læraren og begynte nett å pratte før han tok seg ein slurk. "Ahh", sa han og det virka som om han likte kaffien Hadde han berra visst... Du skulle pissa eller sprema i koppen! Hoho, det hadde blitt enda bedre Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du skulle pissa eller sprema i koppen! Hoho, det hadde blitt enda bedre Sperma på 5 sekunder? Hoho. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sperma på 5 sekunder? Hoho. 5 sekund etter han hadde gjort det med svampen ditt øk. Er det bare jeg som har med meg en pipette med spunk i innerlomma til enhver tid i tilfelle noe slikt skjer? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 5 sekund etter han hadde gjort det med svampen ditt øk. Gå bort til svamp, fylle med vann og presse over kopp ~ 20 sekunder. 2 sekunder siden han gikk + 20 sekunder svamp + 5 sekunder venting = 27 sekunder. Sperma på 27 sekunder? Hoho. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gå bort til svamp, fylle med vann og presse over kopp ~ 20 sekunder. 2 sekunder siden han gikk + 20 sekunder svamp + 5 sekunder venting = 27 sekunder. Sperma på 27 sekunder? Hoho. Kunne jo ha satsa på at lærern var på tur ut og gjort'n klar på forhånd xD.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor vil at ha ut faren din i ett minutt? Nå ble jeg nysgjerrig! Daniel Lenke til kommentar
IndR Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Se litt før i tråden, der skriver han at han skulle lure ut faren fordi han ville "låne" litt drikke fra barskapet til faren. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 5 sekund etter han hadde gjort det med svampen ditt øk. Er det bare jeg som har med meg en pipette med spunk i innerlomma til enhver tid i tilfelle noe slikt skjer? LOL Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 LOL Hahaha! LOL Daniel Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor skal du ha faren din ute av huset i 1 min? Ble ganske nysjerrig nå jeg..! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvorfor skal du ha faren din ute av huset i 1 min? Ble ganske nysjerrig nå jeg..! Les før i tråden! Endret 15. oktober 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
IndR Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvorfor skal du ha faren din ute av huset i 1 min? Ble ganske nysjerrig nå jeg..! Skjønner ikke at folk seriøst kan være så dumme, det må ha skjedd noe under fødselen din. Ta og les 4-5 poster over deg, der står det KANSKJE noe i den dur. Endret 15. oktober 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Denne tråden ser ut til å ha utspilt sin rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg