Gå til innhold

Hvordan lure faren min ut av huset i 1 min? (HASTER)

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blanda ut vin med vann.

Dagen etter drakk mamma vin til middagen, da kom hun med kommentaren: "Mmm, jeg synes denne vinen smakte bedre nå enn forrige gang jeg drakk den." elns...

Jeg lo godt inni meg da.

So off topic som det går ann å få, men eg må berra kommentera denna her. I ein kunst og handverk time på ungdomsskulen så sat me å venta på at læraren skulle komma. Men han hadde vore der for 2 sekund sia og sett kaffikoppen sin igjen på bordet. Haha, tenkte eg, no skal han få igjen for det dritet han har gjort. Eg henta svampen og bløytte den litt før eg hadde den over koppen hans og klemde til så eindel "krittvann" for ned i koppen. Og 5 sekund seinare kom læraren og begynte nett å pratte før han tok seg ein slurk. "Ahh", sa han og det virka som om han likte kaffien :evil: Hadde han berra visst...

Lenke til kommentar
So off topic som det går ann å få, men eg må berra kommentera denna her. I ein kunst og handverk time på ungdomsskulen så sat me å venta på at læraren skulle komma. Men han hadde vore der for 2 sekund sia og sett kaffikoppen sin igjen på bordet. Haha, tenkte eg, no skal han få igjen for det dritet han har gjort. Eg henta svampen og bløytte den litt før eg hadde den over koppen hans og klemde til så eindel "krittvann" for ned i koppen. Og 5 sekund seinare kom læraren og begynte nett å pratte før han tok seg ein slurk. "Ahh", sa han og det virka som om han likte kaffien :evil: Hadde han berra visst...

Du skulle pissa eller sprema i koppen! Hoho, det hadde blitt enda bedre :p

Lenke til kommentar
Gå bort til svamp, fylle med vann og presse over kopp ~ 20 sekunder.

2 sekunder siden han gikk + 20 sekunder svamp + 5 sekunder venting = 27 sekunder.

Sperma på 27 sekunder? Hoho.

Kunne jo ha satsa på at lærern var på tur ut og gjort'n klar på forhånd xD..

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du ha faren din ute av huset i 1 min? Ble ganske nysjerrig nå jeg..!

Skjønner ikke at folk seriøst kan være så dumme, det må ha skjedd noe under fødselen din.

Ta og les 4-5 poster over deg, der står det KANSKJE noe i den dur.

Endret av Singh_Toor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...