BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Haha, naive ungdommer. Tror dere ikke foreldrene deres merker at noe er blitt borte? Om det er tobakk, sprit eller brødet som forsvinner, så merker de det Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bare ikke bland det ut med vann. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Joda bland det med vann, de blir like fulle fordet haha.. det man trur er kraftig sprit men er nesten vannet ut blir man like "full" av så lenge man tror det er feks 60% sprit. Veit om folk som har blitt leke drita på både munkholm og lettøl. Endret 14. oktober 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det mannen med dyna her oppe sikkert mente var, at hvis trådstarter stjeler litt whiskey hos faren sin, så skal han ikke ha vann på farens flaske, så det ikke ser ut som han har tatt noe. DET får jeg håpe faren merker neste gang han skal ta seg en luring til lørdagspizzaen. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det mannen med dyna her oppe sikkert mente var, at hvis trådstarter stjeler litt whiskey hos faren sin, så skal han ikke ha vann på farens flaske, så det ikke ser ut som han har tatt noe.DET får jeg håpe faren merker neste gang han skal ta seg en luring til lørdagspizzaen. Been there, done that Hehe, cognacen ble lysebrun, hehe, var raus med vannet :!: Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Joda bland det med vann, de blir like fulle fordet haha.. det man trur er kraftig sprit men er nesten vannet ut blir man like "full" av så lenge man tror det er feks 60% sprit. Veit om folk som har blitt leke drita på både munkholm og lettøl. Det er kanskje tilfelle hvis ditt mål er å drikke deg møkkings! Voksne folk drikker nesten 100%sikkert for andre grunner Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bare ikke bland det ut med vann.så lenge vannet er kokt/destillert så går det vel greit Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hehe, minner meg om en morsom historie fra Tromsø. 2 fjortisjenter hadde vært på fest og vært "megadrita". De hadde gått rundt svimmel og heeelt borte. Så hadde politiet kommet med alkoholtest... de hadde under 1. Under 1! Man blir jo mere drita av å drikke saft. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han skulle vel enten lade hagla, pusse skinnfløyta, polere flaggstanga eller ta en rask håndjager. hva betyr det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 hva betyr det Andre ord for onanere. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Andre ord for onanere. klarer man det på 1 minutt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 klarer man det på 1 minutt Noen klarer det, men det var ikke det jeg hadde tenkt til å gjøre uansett. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) klarer man det på 1 minutt Om man klarer? Jeg pleier å være oppi 5 før minuttet er over. Carl Endret 14. oktober 2007 av Carl M Lenke til kommentar
naish Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tingen er vel at om du blander det ut med vann og dei legger drikka i fryseren før dei skal ha en fin middag så fryser vann fortere enn alkoholen og du ser fort at det er blanda ut med vatn ^^ Så blir du busta ganske fort Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tingen er vel at om du blander det ut med vann og dei legger drikka i fryseren før dei skal ha en fin middag så fryser vann fortere enn alkoholen og du ser fort at det er blanda ut med vatn ^^ Så blir du busta ganske fort Kan blande med fryseveske . Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Nei, du kan ikke legge spritflaska i fryseren og finne ut om sønnen din har hatt vann oppi på den måten. Nei, det har ikke noe å si om det er destillert vann heller. Man skal ikke blande ut farens sprit med vann fordi han selvfølgelig merker det på smaken. Endret 14. oktober 2007 av atrax Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Seriøst, de merker det hvis du har på vann. Det har jeg erfart. OG da sa de til meg; hvis du skal stjele sprit fra oss, ikke bland den ut med vann så du ødelegger resten. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 så lenge vannet er kokt/destillert så går det vel greit Destillert- og kokt vann er ikke det samme. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Si at du har blitt syk, så han må stikke og kjøpe Halslinser til deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg