Gå til innhold

Hvordan lure faren min ut av huset i 1 min? (HASTER)

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda bland det med vann, de blir like fulle fordet haha.. det man trur er kraftig sprit men er nesten vannet ut blir man like "full" av så lenge man tror det er feks 60% sprit. :grin:

Veit om folk som har blitt leke drita på både munkholm og lettøl.

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar

Det mannen med dyna her oppe sikkert mente var, at hvis trådstarter stjeler litt whiskey hos faren sin, så skal han ikke ha vann på farens flaske, så det ikke ser ut som han har tatt noe.

DET får jeg håpe faren merker neste gang han skal ta seg en luring til lørdagspizzaen.

Lenke til kommentar
Det mannen med dyna her oppe sikkert mente var, at hvis trådstarter stjeler litt whiskey hos faren sin, så skal han ikke ha vann på farens flaske, så det ikke ser ut som han har tatt noe.

DET får jeg håpe faren merker neste gang han skal ta seg en luring til lørdagspizzaen.

Been there, done that :wee: Hehe, cognacen ble lysebrun, hehe, var raus med vannet :!:

Lenke til kommentar
Joda bland det med vann, de blir like fulle fordet haha.. det man trur er kraftig sprit men er nesten vannet ut blir man like "full" av så lenge man tror det er feks 60% sprit. :grin:

Veit om folk som har blitt leke drita på både munkholm og lettøl.

Det er kanskje tilfelle hvis ditt mål er å drikke deg møkkings! Voksne folk drikker nesten 100%sikkert for andre grunner

Lenke til kommentar

Nei, du kan ikke legge spritflaska i fryseren og finne ut om sønnen din har hatt vann oppi på den måten. Nei, det har ikke noe å si om det er destillert vann heller.

Man skal ikke blande ut farens sprit med vann fordi han selvfølgelig merker det på smaken.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...