espinos Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hei! Dette har alltid gått fint med meg frem til igår.. kommer opp denne feilmeldingen: " The party may have en incompatible setup. You have an OPEN NAT, which is the most flexible. Visit www.bungie.net/router for more information." Jeg vet det er hos meg feilen ligger, kompisen min får det samme, men bare når vi prøver å joine sammen. Får heller ikke snakket privat over live. men jeg får spillt på live med andre, kan bare ikke joine party! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slutt på dette problemet? har prøvd å restarte routeren, men til ingen nytte.. Edit: min NAT er open. Endret 13. oktober 2007 av espinos Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Prøvde å joine ditt party, men da kommer denne meldingen: The party may have en incompatible setup. You have an open NAT, which is the most flexible. Visit www.bungie.net/router for more information Men hvis jeg prøver å jone noen andre sitt går det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Dette går nok rett og slett på for mange dårlige uthastigheter i norske hjems internettilkoblinger. Endret 13. oktober 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Dette går nok rett og slett på for mange dårlige uthastigheter i norske hjems internettilkoblinger. Han har klart dette før og han klarer å spille* match making... Endret 13. oktober 2007 av doffen45 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke nødvendig å lage to identiske tråder om samme emne. Tråd stenges. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg