Peter_Lynch Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Så du vil fjerne alle skriftbøker som kan ha en snev av ting som kan tolkes urettmessig iforhold til loven? Bibelen som grunnsteinen i nyere norsk historie blir forbudt da om vi skal høre på deg. Men istedenfor å diskutere her som et forumtroll så prøv det for en rettsal. Er ikke bare et snev av rasisme i koranen nei. Det er 10 ganger så mye som i Bibelen. Men jeg sier bare at dersom det er ulovligt med rasisme og blasfemi som det er i Norge burde vi faktiskt følge disse lovene. Hvorfor er det for eksempel ikke lovligt å benekte holocaust i en bok? Du sier at det er "10 ganger mer rasisme i koranen enn bibelen" uten å ha lest koranen. Imponerende. Fordi det er som å skrive en bok og benekte at jorda er rund. Det har ikke noe med virkeligheten å gjøre og hvis man skal skrive skjønnlitteratur som tar utgangspunkt i at holocaust ikke fantes så vet du hva slags kar som står bak boka. Trenger ikke lese Mein Kampf for å vite at Hitler var rasist heller. La meg se: Mein Kampf er rasistisk fordi Hitler var rasistisk. Jau, så da har du ett land, en leder og en veldig liten religion i forhold til en verdensreligion. Så hvordan kan du si at Koranen er rasistisk? Du har jo ikke ett snev av peiling og har ikke en leder å referere til. Kanskje fordi oppfinneren av islam var rasist som pulte 12 åringer? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så du vil fjerne alle skriftbøker som kan ha en snev av ting som kan tolkes urettmessig iforhold til loven? Bibelen som grunnsteinen i nyere norsk historie blir forbudt da om vi skal høre på deg. Men istedenfor å diskutere her som et forumtroll så prøv det for en rettsal. Er ikke bare et snev av rasisme i koranen nei. Det er 10 ganger så mye som i Bibelen. Men jeg sier bare at dersom det er ulovligt med rasisme og blasfemi som det er i Norge burde vi faktiskt følge disse lovene. Hvorfor er det for eksempel ikke lovligt å benekte holocaust i en bok? Du sier at det er "10 ganger mer rasisme i koranen enn bibelen" uten å ha lest koranen. Imponerende. Fordi det er som å skrive en bok og benekte at jorda er rund. Det har ikke noe med virkeligheten å gjøre og hvis man skal skrive skjønnlitteratur som tar utgangspunkt i at holocaust ikke fantes så vet du hva slags kar som står bak boka. Trenger ikke lese Mein Kampf for å vite at Hitler var rasist heller. La meg se: Mein Kampf er rasistisk fordi Hitler var rasistisk. Jau, så da har du ett land, en leder og en veldig liten religion i forhold til en verdensreligion. Så hvordan kan du si at Koranen er rasistisk? Du har jo ikke ett snev av peiling og har ikke en leder å referere til. Kanskje fordi oppfinneren av islam var rasist som pulte 12 åringer? Og hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Stenges, da trådstarter ikke ønsker å følge politikkforumets retningslinjer ang å BEGRUNNE SINE PÅSTANDER OG KOMME MED KILDER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg