sjibbio Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei, gutter! Håper dere kan hjelpe meg med oppkoblingen til nettet. Jeg har en helt ny pc med XP Home Editon. Til den har jeg fått med et Eicon Diva USB isdn adapter (2.01). Jeg klarer å koble meg opp, men etter å ha mottatt noen få bytes, stopper trafikken opp. Nettsidene er umulig å lese, og jeg får heller ikke mottatt mail. Jeg har tatt bort firewall, og forstår ikke hva som skjer....Hjelp! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei, gutter! Håper dere kan hjelpe meg med oppkoblingen til nettet.Jeg har en helt ny pc med XP Home Editon. Til den har jeg fått med et Eicon Diva USB isdn adapter (2.01). Jeg klarer å koble meg opp, men etter å ha mottatt noen få bytes, stopper trafikken opp. Nettsidene er umulig å lese, og jeg får heller ikke mottatt mail. Jeg har tatt bort firewall, og forstår ikke hva som skjer....Hjelp! Defekt adapter? Lenke til kommentar
sjibbio Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 adapteret er også nytt. Poenget er at jeg får koble opp, men at jeg ikke får explorer 6.0 eller mailen til å lese informasjonen... Argh!!! Katrine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå