Bozzeye Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Eg har lasta ned eit par demoar frå Gamer.no o.l. og sidan eg bruker Opera bruker eg ikkje torrent-program (innebyggja i Opera elns). Men sida eg vil dele filene har eg tenkt å bruke eit Torrent-program som eg kun treng å starte, eller starter av seg sjølv, og filene automatisk deler seg. I Opera må eg holde Ctrl og trykkje på alle filene for slik at alle filene eg skal dele er merka og deretter trykkje Fortsett. Det kjem til å bli slitsamt å stoppe og åpne alle torrentfilene eg kjem til å laste ned i ramtida, og Opera kan jo åpne torrentfilene i eit anna torrentprogram enn det innebygde, s det er ikkje noko problem. Det eg lurer på no er korleis eg kan dele filene eg har lasta ned i Opera, i uTorrent. Filene er lasta ned alt, men det veit vel ikkje uTorrent? Så eg lurer på korleis eg kan dele filene utan å laste dei ned på nytt, og at uTorrent f.eks. leiter etter filene i ei eller fleire mapper etter filene og viss filene er der, byrjer å dele. Endret 13. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan vel få Opera til å beholde .torrent filene? Og da er det bare å åpne de filene i µTorrent e.l. og passe på at filene ligger i nedlastingsmappen, så blir de seedet. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 No deler eg filene i uTorrent, måtte berre få nedlastingsmappa riktig. Var vel noko eg gjorde feil sist gong. Då har eg eit til spørsmål: Kvar skifter eg program Opera bruker til å laste ned .torrent filer? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er mulig jeg tar feil nå, men det er vel neppe en opera instilling så mye som det er en windows instilling. Høyreklikk på en torrent fil, velg Open With->Choose program og huk av Always use this program bla bla bla, og velg µTorrent istedet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) I Opera: Verktøy -> Innstillinger (Ctrl-F12) -> Avansert -> Nedlastinger Fjern haka på "Skjul filtyper åpnet med Opera" Søk etter "torrent" Markér, trykk rediger og velg ønska funksjon Endret 13. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Fekk det til, så tråden kan stengjast. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke steng tråden, jeg synes det er en uting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå