rublings Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vil tro bytte-kammene og de aller siste motorene er ok. Forsinkelsen i turboen er det ikke stort å gjøre med. Jeg hadde valgt en 1,9 chippa til 170 gamp foran 2,5 180hk. Støtter den. Chippet 1.9 er mer enn nok vil jeg tro. Og da har du stort utvalg. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har kjørt 1,9 170-gamper, den var skikkelig sprek og hadde ganske god respons og bredt arbeidsområde. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Vil tro bytte-kammene og de aller siste motorene er ok. Forsinkelsen i turboen er det ikke stort å gjøre med. Jeg hadde valgt en 1,9 chippa til 170 gamp foran 2,5 180hk.Støtter den. Chippet 1.9 er mer enn nok vil jeg tro. Og da har du stort utvalg.Og denne finnes i quattro og aut gear? skal inn på finn og sjekke om jeg finner noen... Vil tro bytte-kammene og de aller siste motorene er ok. Forsinkelsen i turboen er det ikke stort å gjøre med. Jeg hadde valgt en 1,9 chippa til 170 gamp foran 2,5 180hk.Støtter den. Chippet 1.9 er mer enn nok vil jeg tro. Og da har du stort utvalg.Og denne finnes i quattro og aut gear? skal inn på finn og sjekke om jeg finner noen...Nei jeg fant ingen 1.9 TDI, aut gear og quattro... Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Audis 2,5 diesel har en tendens til å tygge kamaksler. Bildet viser en defekt kamaksel. I tillegg er forsinkelsen i turboen kanskje den verste på markedet, spesiellt sammen med automatgir. Hva med en A6 2,7 bi-turbo bensiner? Den er sprek, har en god motor med lite tull og kan fint chippes til over 300hk. Var ikke dette et problem med feilproduksjon av kamaksler, og ikke motoren i seg selv? Dette gjelder 2.5 diesel, og 2.7 bensin. Fra 2001. Hvis jeg skulle kjøpt ny Allroad, ville jeg sjekket ramme nr. på bilen. Dette er en kjent feil på denne modellen, og Audi tar det som reklamasjon. Jeg har dette problemet med min Allroad. Hvis dette er et kjent problem så pleier jo slike ting å bli fjernet på nyere utgaver. Er det et prolem helt framt til ny modell av audi A6 Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Audis 2,5 diesel har en tendens til å tygge kamaksler. Bildet viser en defekt kamaksel. I tillegg er forsinkelsen i turboen kanskje den verste på markedet, spesiellt sammen med automatgir. Hva med en A6 2,7 bi-turbo bensiner? Den er sprek, har en god motor med lite tull og kan fint chippes til over 300hk. Var ikke dette et problem med feilproduksjon av kamaksler, og ikke motoren i seg selv? Dette gjelder 2.5 diesel, og 2.7 bensin. Fra 2001. Hvis jeg skulle kjøpt ny Allroad, ville jeg sjekket ramme nr. på bilen. Dette er en kjent feil på denne modellen, og Audi tar det som reklamasjon. Jeg har dette problemet med min Allroad. Hvis dette er et kjent problem så pleier jo slike ting å bli fjernet på nyere utgaver. Er det et prolem helt framt til ny modell av audi A6 Jeg fant igjen den gammle linken i dag http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php...light=2%2C5+kam Her kan du lese litt om det. /Evil Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Audis 2,5 diesel har en tendens til å tygge kamaksler. Bildet viser en defekt kamaksel. I tillegg er forsinkelsen i turboen kanskje den verste på markedet, spesiellt sammen med automatgir. Hva med en A6 2,7 bi-turbo bensiner? Den er sprek, har en god motor med lite tull og kan fint chippes til over 300hk. Var ikke dette et problem med feilproduksjon av kamaksler, og ikke motoren i seg selv? Dette gjelder 2.5 diesel, og 2.7 bensin. Fra 2001. Hvis jeg skulle kjøpt ny Allroad, ville jeg sjekket ramme nr. på bilen. Dette er en kjent feil på denne modellen, og Audi tar det som reklamasjon. Jeg har dette problemet med min Allroad. Hvis dette er et kjent problem så pleier jo slike ting å bli fjernet på nyere utgaver. Er det et prolem helt framt til ny modell av audi A6 Jeg fant igjen den gammle linken i dag http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php...light=2%2C5+kam Her kan du lese litt om det. /Evil Skal gjøre det. Litt stor tråd, men det stod vel noe allerede på den første siden om at feilen var lukket bort fra en hvis år og mnd modell... Men er det noen som mener at Volvo er mer driftsikkert, evt MB E klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå