Gå til innhold

Problemer med trådløs radio som er skrudd av

Larsemão

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med min bærbare pc.

Her om dagen satt jeg og surfet på nettet, men plutselig poppa det opp ei lita rute der det sto "Wireless -et eller annet- turned off". Så sjekket jeg litt, og da fant jeg ut at den trådløse radioen var skrudd av. Så letet jeg etter hvordan man skrur den på igjen og eneste løsningen var å holde inne "Fn" knappen og trykke på "F2". Da poppa det opp ei rute der det var et trådløs internett ikon med et rødt kryss over. Så prøvde jeg å trykke igjen, men det røde krysset var der fortsatt. Det virker som om denne trådløse radioen ikke vil skru seg på.

Hadde dette problemet for noen måneder siden også, men da funket det plutselig en dag uten at jeg gjorde noe.

Håper så inderlig at noen kan hjelpe meg, da jeg bruker den bærbare PC-en veldig mye, og da er det kjipt å måtte styre med nettverkskabel.

Mvh ruptioN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jo hjulpet litt om du hadde skrevet litt om datamaskinen din, både hvilket merke, hvilket o/s, trådløst kort etc...ellers litt vanskelig å gjette. Nå har det seg slik at jeg kjenner til Fn+F2 kombinasjonen så jeg antar at du kanskje har en Dell? I så fall så kan du litt avhengig av modell og slikt sjekke først Enhetsbehandling for å se om den er markert der evt avinstallere og restarte (om du har XP, har du Vista holder det å bare avinstallere) for å la maskinen oppdage det trådløse kortet igjen og reaktivere det.

Men som sagt, mer informasjon er bedre enn mindre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...