Gå til innhold

Bildekritikk: Refleksjoner i bil

Aak1

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt fornøyd med dette bilde selv, men bilen står der fortsatt, så jeg har tenkt å tatt det en gang til, denne gangen litt bedre gjennomført. Jeg synes ideén er god, hva synes dere?

post-94759-1192289704_thumb.jpg

Jeg er klar over utbredtheten på paseret og dårlig dybdefokus. Det er hovedsaklig ideén jeg vil ha kritkk på, men kom for all del med kritikk til hva dere vil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som ide, er dette helt OK. Men jeg tror du skulle konsentrert deg om vinduet eller panseret; nå blir det liksom hverken eller.

Hvis du har stativ, så anbefaler jeg at det bruker det neste gang du er ute å fotograferer dette motivet. Gjerne ta bildet rundt solnedgang (eller om morgenen) - blir stilig blått lys av det (krever at det ikke er overskyet).

Tom

Lenke til kommentar

Jeg syntes bildet fungere meget bra. De blå trærne gjør sin jobb som en god bakgrunn, og skarpheten på bladene framhever dem meget bra.

Jeg vet ikke om det er noe problem, men hadde du ikke sagt at det er et bil panser, så hadde jeg aldri gjettet det. Blir vel litt mer abstrakt av den grunn.

Vet ikke helt hva du kan forbedre så stort på, men fokusen i bildet har jeg litt problemer med å lokalisere. (hva er det jeg skal se mest på?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...