sabrura Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hei, Trenger tips om HK + minne som fungerer prikkfritt til spilling sammen med Q6600. Har et relativt nytt Asus P5K, men har hatt store problemer med grafikk uansett hva det er snakk om - dette i form av "mikrohakking" sånn ca. hvert sek. Alt fra dxdiag-testene til benchmark og til spill. Uansett hva det er snakk om, så får jeg en superkort frys av grafikken hvert sek. Se denne tråden for mer detaljer rundt dette. Er drittlei problemet. Har prøvd det meste, skiftet skjermkort og akkurat samme hakking. Tror det må være en bad combo av hovedkort og minne. Mange har problemet, men ingen har noen god løsning. Er derfor villig til å bytte ut HK og minne for å få et system som andre har og som man da vet går supersmooth (dvs. som bare fungerer som det skal). Så, til de som har Q6600: Tips til en kombinasjon av HK + minne som er raskt og går supersmooth uten trøbbel tar jeg imot med stor takk! Til orientering er resten av systemet slik: OS: XP Pro. SP2 PSU: Corsair 620W HK: Asus P5K standard SK: XFX 7950GT Minne: OCZ Platinum XTC 2048MB DDR2 PC6400 (1024MB x 2, 800MHz, CL4, "4-4-4-15" REV2) HD: 3 x Samsung SATA SpinPoint 500 GB Endret 13. oktober 2007 av sabrura Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har også p5k.. og det fungerer finfint.. kanskje det har noe med at jeg har dlx versjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå