Kjeksmestern Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=LTxO_pgMqys Endret 13. oktober 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) The url contained a malformed video id. Bra jobba. Du vinner prisen for dagens post med mest innhold. EDIT: Samt prisen for historiens raskeste edit Endret 13. oktober 2007 av aurstad Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 The url contained a malformed video id.Bra jobba. Du vinner prisen for dagens post med mest innhold. EDIT: Samt prisen for historiens raskeste edit Skjerp deg, ble noe kluss med Youtube-taggen så jeg tok det under vanlig URL heller. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 "roflroflroflrofl..hahahaahhaahahhahahhaahaah" Hehe, artig klipp Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nummer 1 er best, uten tvil, er en del gullkorn i 2ern også. Morsom denne også, men han kommer aldri opp til nivået på enern igjen, den var en instant classic. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 morsom den men er ganske gammel:P Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 morsom den men er ganske gammel:P Hmmm, ble jo lagt opp for 24 timer siden..? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 morsom den men er ganske gammel:P Finnes flere slike videoer, du tenker vel på en av de eldre Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ENDELIG har venta på den! Tenkte akkurat å se den første og andre nå, men så så jeg denne topicen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Utrolig bra! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 master chief e kansje dårlegi sitt eget spill, men han e jo morsome. sikkert ikkje så mange folk så likke han blant folkå han spille mot/med Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det med trip mine har ikke vært et problem siden betaen, ettersom de fjernet den fra Valhalla. De har i tillegg gjort den svakere; den kan ikke lenger ødelegge en hel warthog. Jeg synes det er trist og leit. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 morsom den men er ganske gammel:P Finnes flere slike videoer, du tenker vel på en av de eldre yep sry var litt for kjapp der Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det med trip mine har ikke vært et problem siden betaen, ettersom de fjernet den fra Valhalla. De har i tillegg gjort den svakere; den kan ikke lenger ødelegge en hel warthog. Jeg synes det er trist og leit. ja det er trist, men nå har ein jo fortsatt plasma granata da (min beste venn i halo 3 ) har mange dobbel og tripel kill med den Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det med trip mine har ikke vært et problem siden betaen, ettersom de fjernet den fra Valhalla. De har i tillegg gjort den svakere; den kan ikke lenger ødelegge en hel warthog. Jeg synes det er trist og leit. ja det er trist, men nå har ein jo fortsatt plasma granata da (min beste venn i halo 3 ) har mange dobbel og tripel kill med den gz -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå