Goliath Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen andre som syntes melee-attack er rimelig overpowered? Topper min liste over "våpen" jeg dreper mest med Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ett bakfra og to forfra.. Synes det er en grei "reward" for å komme så nærme noen. Særlig sniperwhorer fortjener en smekk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg assasinata en som assasinata meg samtidig i natt. Lag FTW. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg assasinata en som assasinata meg samtidig i natt. Lag FTW. Last opp bilde da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er uvant med at det skader så mye. Bare to skudd med Plasma-Rifle og ett melee så er man død. Plasma-rifle er som kjent rapid-fire auto-våpen, så. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Plager meg noe jævlig at mange missbruker shootgun - beatdown funksjonen! Skyter en gang på deg med shootgun også slår de rett etterpå! Skulle ikke vært mulig å slå så fort etter å ha skutt! Men men, vi hadde dette problemet med pistolen i gears of war! Er vel alltid noe slikt som vil plage meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Plager meg noe jævlig at mange missbruker shootgun - beatdown funksjonen!Skyter en gang på deg med shootgun også slår de rett etterpå! Skulle ikke vært mulig å slå så fort etter å ha skutt! Det er jo mer en taktikk. Funker sykt bra i tillegg. Mauler + Melee. En som kanskje funker bedre er Plasma Rifle + Melee. Faktisk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Alle vet jo at Master Chief er supersterk Endret 14. oktober 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det som irriterer meg mest er at i de fleste tilfellene er det karen med best linje som vinner en melee-kamp (når begge har null shield og kommer mot hverandre). + at man flyr 63 meter av slagene.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Slagene er overpowered ja. Tar veldig mye damage, i tillegg til at man noen ganger nærmest flyr forover. Lenke til kommentar
Noko Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Mauler+slag= UFATTELEG IRRITERANDE Det er litt keisamt at nokon skyter ca. 6 skudd med assaultrifle også drar til deg slik at du dør. Endret 14. oktober 2007 av Noko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Det at melee er så sterkt kan bli litt irriterende. Nærkamper vil ofte resultere i at den som vinner baseres på hvem som slår først, og host kan irritere da(hvis ikke det er dedicated servers i halo 3 da). Hører liksom ofte at jeg slår noen når jeg kommer face 2 face med en og vi begge mangler skjold, men likevel dør jeg først. Endret 14. oktober 2007 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå