Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Nå er det slik at jeg jobber på Narvesen annenhver helg, og under "lottofestivalen" som nylig ble avsluttet gikk det også en konkurranse blandt alle kioskene på landsbasis om å øke omsetningen sin mest. Utrolig nok klarte kiosken jeg jobber i å vinne denne konkurransen. Premien er "gaver" (stort sett i form av gavekort) til en samlet verdi av 10 000kr. Siden jeg bare jobber deltid fikk jeg en valgfri premie til 500kr, noe som ble et gavekort på komplett.no! Må si meg meget godt fornøyd med dette, da jeg bare jobber to lørdager i måneden. Edit: Jobber såklart to lørdager i måneden, og ikke to lørdager i uka. Endret 13. oktober 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
abrj Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Må si meg meget godt fornøyd med dette, da jeg bare jobber to lørdager i uka. Grattis med gavekort, men hvordan kan du jobbe to lørdager i uken? :!: Skjønner hva du mener da Endret 13. oktober 2007 av abrj Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hehe gratulere og kan du lære meg trikset med 2 lørdager? hadde vært kjekt med 3 dager helg Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå