Marthe-Ma Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Onsdag morgen da jeg kjørte over en bakketopp ble plutselig første time med kjemi nedprioritert, og jeg kjørte fort hjem og hentet kameraet mitt istedenfor. Jeg hadde også med meg en kompis, så jeg måtte jo bruke ham på noen av bildene. Hva syntes dere om de følgende to som jeg likte best selv? F-stopp: f/5,6 Eksponeringstid: 1/2000 sek. ISO-hastighet: 500 Brennvidde: 25mm F-stopp: f/9 Eksponeringstid: 1/200 sek. ISO-hastighet: 500 Brennvidde: 62mm Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Likte definitivt best det første bilde. Bra motiv, men føler du har brukt PS litt for mye... Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Eg likte heilt klart det fyrste best. Tykkjer den dramatiske himmelen tek seg godt ut, godt motiv, og godt fanga! Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva syntes dere om de følgende to som jeg likte best selv? Hei, Jeg likte definitivt det første bilde best. Godt utsnitt og god komposisjon, fine farger. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Takk takk til alle sammen. Likte definitivt best det første bilde. Bra motiv, men føler du har brukt PS litt for mye... Skjønner at det ser sånn ut, men det er faktisk ikke så annerledes fra orginalen. http://smg.photobucket.com/albums/v249/Tom...nt=DSC_0350.jpg Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Slenger meg på som de andre sier, liker det første.. Det andre ser litt mer ut som "Hei se på meg, jeg kan ta en blomst på hodet" Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Bilde nr 1 forteller om noe større, dramatisk, varmt og godt. Jeg skal ikke nevne "høyere makter" her, men det er noe ved dette som jeg likte umiddelbart når jeg så det. Dette gir en herlig frihetsfølelse, et stort "Velkommen" til en ny tid liksom. Veldig bra tatt syns jeg Pratet om etterbehandling - jeg syns ikke det er noe å utsette på dette. Noen ganger må det være greit med litt jobbing med bildene i etterkant. Bilde nr 2 ble dessverre offer for litt mye tull. Du har en bra bakgrunn og et godt lys, og så kaster du det bort på slikt tull. Det er veldig synd. Forhåpentligvis tok du flere brukbare bilder den dagen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Bilde #1 var flott. Bilde #2 hadde gjort seg bedre med ei ku. Endret 15. oktober 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk takk for flere kommentarer. Haha, anngående bilde #2 som jeg har fått litt refs for, så var vel et stikkord i denne ideen "Kamuflasje", men jeg tror ikke helt jeg fikk til effekten jeg gikk etter. Jeg tok såklart flere bilder uten dette konseptet, men ingen som skilte seg noe stort fra mengden. Jeg får si meg fornøyd med et blinkskudd Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Likte det første, er enig i at nummer 2 hadde gjort seg bedre med noe annet enn et menneske eller en silhuett. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Syntes begge bildene var bra, men kunne ha vore ganske mykje betre viss du hadde fjerna personen som er i bildene. Ellers så har du ganske bra motiv her! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Det første var drit bra =) godt å se litt aktivitet i fra deg igjen. Har vurdert høsttåken om morgenen / kvelden selv også, men trøttheten tar somvanligst overhånd og ideen blir kjapt forkastet Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nr 1 - WOW!! Nr 2 - hihi Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nr 1 hadde blitt jævlig epic + klisje med en naken dame istede. Bare som en litt halveis usaklig kommentar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå