Jooakim Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, jeg var på kino for ikke så lenge siden og fikk lyst på popcorn siden de hadde popcorn-krydder der. Dette var godt, så jeg lurer på om slikt krydder selges i Bergen? Om ikke; hvilket nettsted er det beste for å kjøpe dette krydderet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Aldri hørt om noe sånt før. Jeg pleier bare å bruke salt. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så sånn på kino for en uke siden.. Tok på litt av en av de smakene de hadde.. Syns det smakte skit jeg da, men.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Aldri hørt om noe sånt før. Jeg pleier bare å bruke salt.Neivel, hjelper ikke meg så stort det. :-pSå sånn på kino for en uke siden.. Tok på litt av en av de smakene de hadde.. Syns det smakte skit jeg da, men.. Hvilke(n) smak brukte du da? Virker som om http://spicebarn.com/popcorn_seasonings.htm" target="_blank">dette</a> er denne som ligner mest på de som er på kinoen. Nå gjelder det bare å finne ut hvilken jeg skal ha og regne oz/pounds til kg/g. Endret 14. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvilke(n) smak brukte du da? Husker ikke helt jeg.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Den med parmesan er til å dø for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå