frakk2000 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Heisann, Lurer på om det går ann å redirecte trafikk når jeg bruker 2 nettverkskort? (XP Pro). Dvs, jeg vil at et program skal bruke det ene nettverkskortet, mens resten bruker det andre. F.eks. Noen gode tips? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 leg meg tippe du har 2 inet linje og vil ha utrorrent til og bruke den enne linja mens web og alt annet går på den andre ? http://kverka.no/~ranvik/2linjer.wmv video jeg mekka for annet forum. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Vel, jeg kan ikke binde IP i Enemy Territory:Wolfenstein f.eks. Da vil jeg heller route trafikk til det ene adapteret basert på enten applikasjon eller trafikktype. (Porter?) Noen tips? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 du ka njo kjøre static routing hvis det er en fast ip/rang den skal gå til. i cmd er "route" fint og skrive , "route print" så kan du se hvor dem forsjelige routern går. du kan og bruke vpn på en korta, til andre PC-en men kansje veldig tungindt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå