Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP pavillion Dv9510eo

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg sitter nå på en gammel ødelagt stasjonær med laptopen ved siden av meg.. I dag tidlig ble jeg rett og slett lei av at vista brukte 1 av mine 2gb ram, så jeg bestemte meg får å installere XP, jeg instalerte XP og det virket flott helt til jeg skulle på nett og laste ned drivere.. USB nettverksadapteren min har gått åt helvete.. Så da var det bare en ting å gjøre; System Recovery.. Restartet PC-en og trykket F11, og ingen respons! Jeg kommer meg ikke inn på recovery! Så nå sitter jeg her med buksa på knærne og får ikke gjort en drit og er ganske neffor! :no:

Håper inderlig det er noen som kan hjelpe meg!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg sitter nå på en gammel ødelagt stasjonær med laptopen ved siden av meg.. I dag tidlig ble jeg rett og slett lei av at vista brukte 1 av mine 2gb ram, så jeg bestemte meg får å installere XP, jeg instalerte XP og det virket flott helt til jeg skulle på nett og laste ned drivere.. USB nettverksadapteren min har gått åt helvete.. Så da var det bare en ting å gjøre; System Recovery.. Restartet PC-en og trykket F11, og ingen respons! Jeg kommer meg ikke inn på recovery! Så nå sitter jeg her med buksa på knærne og får ikke gjort en drit og er ganske neffor! :no:

Håper inderlig det er noen som kan hjelpe meg!:)

INGEN?:(:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...