Bytex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skjønte jo det, men jeg tenkte siden det også er et heavyrock-band ble det litt komisk om Skidrow cracka det også. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ed Hunter (gamespot): UserScore: 7.7 (57 votes) CriticScore: 0.6 :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Huff, det må være diehard fjortisfans ellerno. Selv jeg, som har vært Maiden-fan hele livet (så lenge jeg kan huske, hvertfall, kjøpte live after death på vhs midt på 80-tallet engang) syns det spillet sugde hesteballe. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Spillte Ed Hunter i 3 sanger. Kunne vært kult på en 80s Arkademaskin med lyspistol, men fortsatt bare som gimmick. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Norske spillutviklere må jo lage spill om norske artister da! Så jeg venter i spenthet på et Lene Alexandra spill Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Lula med barbiegirl i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå