Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei Jeg har treng forhud, den er ikke så veldig trang, men strengen er litt kort... I sted når jeg ronka dro jeg den for langt bak, og så satt den fast Var ikke vondt, men det var litt ubehagelig når jeg dro den frem igjen Før hadde jeg veldig treng forhud, og åpningen var kanskje 0.5 cm, men nå har jeg klart å tøye den ut slik at den nesten er stor nok... Lurer bare på om dette er farlig, og om det kan skape problemer i fremtiden.. har ikke tenkt å besøke lege med det første bare så det er sagt Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 tviler på at det er farlig så lenge du ikke har fått sår. hvis du fortsetter å dra huden under hodet så vil den nok utvides så mye at det blir bra. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Bare pass på at du når du drar den bak over hodet at den ikke er for stram ellers kan du få Spansk Krage :| Edit: File Endret 13. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bruktbil, du må veldig gjerne forklare hva en Spansk krage er , haha Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du har stram forhud og drar forhuden bak penishodet kan huden stramme bak penishodet slik at blodomløpet stopper og du hovner opp og blir lilla på hodet. Det skal visst gjøre "litt" vondt. Problemet er at forhuden kan være for stram slik at du ikke får den tilbake, altså av penishodet låser huden på plass. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ikke for å syte, men det finnes utallige tråder om dette allerede Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ikke for å syte, men det finnes utallige tråder om dette allerede hva gjør det nå om en stakkars guttonge spør en gang til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå