Wrath of The Duck Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har hørt at du ikke må flytte på pc'en hvis du har en veldig tung kjøler... Denne veier jo 600GRAM!!! Er det noen sjans for at noe ska lbrekkes når jeg drar dem med på lan f.eks????? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 ettersom denne kjøleren bruker de 4 festehullene rundt cpu'en så er det ganske liten sjangse for at noe skal brekke av. Tror ikke du har noe å bekymre deg over :wink: Lenke til kommentar
Virezz Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 kjøleren er tung ja men hvis du husker at du har den i boxen og legger boxen ned under lengere transport sånn at kjøleren får lagt vekta si på HK så skal det gå bra... ja du kan brekke noe men som regel ikke ved normal flytting... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Bør jeg legge ned kabinettet eller ta av kjøler'n?? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 den faller ikke av.. med mindre du skal kaste kabinette osv rundt om kring.. denne sitter veldi godt siden den blir skrudd fast i hket.. dem som er bare festet med klipps kan rive av hele greia.. men det skal ganske mye til i grunnen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det er vel bare å tenke på at når du skal på LAN så må du legge den med hovedkort-siden ned slik at ikke kjøleren blir liggende og dra hovedkortet nedover til at det eventuelt brester eller ødelegger annet. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Takk for alle svarene deres!!! Jeg kjøper meg enn sånn en trur jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Takk for alle svarene deres!!!Jeg kjøper meg enn sånn en trur jeg Ps...Slike ting som å legge den feil vei kan du kanskje fort glemme. Hva med litt spraylakk og lakkere "Denne siden opp" elns? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 kan hele møkke bli ødelagt da???!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå