capy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nå har jeg solgt min bil. forsikringen er avsluttet og melding er om eierskifte er levert vegvesenet. men hvem leverer jeg autopassbrikken til? og hvordan får jeg igjen penger? Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bro og tunell selskapet har hvertfall ansvar for dette i Bergen. Vet ikke hvordan det er i andre byer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis det er i Oslo så er det Fjell Linjen som skal ha den brikken. Fjellinjen AS St. Olavsgt. 28 (inngang Fredriks gt.) 0166 Oslo Kundetelefon: 815 00 101 Brikken kan leveres til en av våre forhandlere i Oslo og Akershus, eller sendes direkte pr. post til Fjellinjen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis det er i Oslo så er det Fjell Linjen som skal ha den brikken. Fjellinjen AS St. Olavsgt. 28 (inngang Fredriks gt.) 0166 Oslo Kundetelefon: 815 00 101 "En av våre forhandlere" er for eksempel nærmeste Esso-stasjon. Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 ok. Jeg bor i bergen. er det bare å levere den på en esso stasjon så får jeg pengene tilbake fra de eller? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ok. Jeg bor i bergen. er det bare å levere den på en esso stasjon så får jeg pengene tilbake fra de eller? Skal ikke være vanskeligere enn det nei... Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ikke fullt så enkelt som at bensinstasjonen du leverer til gir deg restbeløpet over disk, men ikke fryktelig knotete heller. Enten har de et skjema der du krysser av at du skal avslutte aboet, eller så må du skrive et lite brev md de samme oplysningene som på skjemaet. Det som må stå på brevet i tilfelle er følgende: At du avsluttet aboet, kundenummeret ditt (om du har det tilgjengelig) nummeret på bilen, ditt navn og adresse, kontonummeret di vil ha restbeløpet og depositumet inn på (om du ikke skriver noe her, så går det til den kontoen som sist regning ble betalt fra) Og til sist: Datoen som det avsluttes fra! Skriver du ikke datoen som ny eier overtok, så blir du belastet for nye eiers paseringer selv om brikka ikke befinner seg i bilen! I hvert fall fram til aboet er avsluttet eller nye eier har skaffet egen brikke. I hvert fall slik det fungerer i Tønsberg som også er administrert av BroTunell i Bergen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva med å ringe Brotunnell og spør? Eventuelt gå inn på brotunnel.no og sjekke? Tipper det står noe info der! Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 jeg var inne på brotunnel.no og fikk avsluttet avtalen nå. da er det vel bare å få sendt brikken inn så kommer pengene tilbake på konto regner jeg med. takker for hjelpen! Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Såvidt meg bekjent er det Hydro Texaco og ikke Esso som har konsesjon til å drive med Autopass relaterte oppgaver i Bergen. Hydro på søreide. Just for the Record:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå