BUFF Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Som i emne feltet. Hvilken bios er det som låser opp XP cpu'en i EpoX 8RDA+ PS: :google: <- Been there, ingen som klarer å bli enige. Jeg er ute etter om noen har testet en slik BIOS og kan bekrefte om at det fungerer -BUFF Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Tror du har misforstått noe...alt opptil XP2400+ T blir auto låst opp, men det er jo fordel med siste bios flash da! Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Bare opptil XP2400+ ? Var ikke alle Troughbed B opplåste ? Har som du ser i sig en XP2700+, det skal vel være mulig å "leke" med multipliern på den også ? Da med tanke på EpoX 8RDA+ som jeg har bestillt og ikke MSI KT4 som jeg har nå. -BUFF Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Tror ikke XP2700 T er låst ihvertfall, om B er det så er det bare å Google i vei å finne unlockings metoder, har sett ettpar lette eksempler, fant litt lite om det, men du kan nesten garantert tweake i BIOS, men hvorfor? Du får bra nokk PC, liten vitsi å legge nytt stuff rett på grillen så fort du får det inn døra...men men, dine ting er dine ting. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Den er nok ikke låst den cpuen din, og epox sitt nforce2 kort er konge. Så kjøp det, og fortell oss etterpå hvor langt du kom Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Isex hva får du ut av maskinen din? Mvh,Stian Ps.Skal nesten kjøpe identisk oppsett Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Jada, enig at den er god nok... Men de som har prøvd overklokking med hell en gang, vil alltid gjøre det i ettertid, bare for å se hvor mye man klarer egentlig å presse ut av systemet. Personlig så gir jeg meg ikke før jeg når XP3000+ Grillet CPU lr. ikke.... -BUFF Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Sargent Fire - får godt over 2400mhz med god luftkjøling, har bare klokka til ca 2350mhz uten problem, men trenger ikke overklokking, så den står på 13*166 nå 1,75v på core 2150mhz sånn ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå