Fedje Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Skal ha meg noen nye klær og ser det er mye klær jeg liker på thorsteinar.de. Er det noen andre som har handlet der før og har hatt suksess med forhåndsbetaling? Endret 13. oktober 2007 av Fedje Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 dersom du ikke skulle være klar over det, vil jeg advare deg om dette er klær laget av nynazister, for nynazister. Bare så du ikke skulle komme opp i uheldige situasjoner uforvarende.... Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 dersom du ikke skulle være klar over det, vil jeg advare deg om dette er klær laget av nynazister, for nynazister. Bare så du ikke skulle komme opp i uheldige situasjoner uforvarende.... Trodde ikke folk brydde seg om dette lenger, uansett så tenkte jeg å handle noen tskjorter og kanskje noen belter så det vil jo ikke komme så godt frem hvilket merke det er. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Trodde ikke folk brydde seg om dette lenger, uansett så tenkte jeg å handle noen tskjorter og kanskje noen belter så det vil jo ikke komme så godt frem hvilket merke det er. vil ikke komme godt frem nei.. men du støtter nynazister... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Vil ikke anbefale noen å kjøpe noe der, men du bestemmer jo selv. Ville uansett ikke forhåndsbetalt for noe. Om du betaler med kredittkort går det vel greit. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror jeg dropper hele opplegget, bedre å handle klær fra butikken i gata. Da er man ivertfall sikker på at man får det man betaler for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvis man ser bort fra at de er nynazister og slikt og det tydeligvis er fy-fy og støtte slike, så hadde de noen ganske fete jakker, man kunne kjøpe en og sprette av merket Men man ville vel fortsatt støttet nynazister... Typisk, når jeg endelig finner noen jakker som ser bra ut og som jeg kunne tenkt meg... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Klærne så jo ganske bra ut. Men jeg støtter faen ikke nynazister. Synd, tøffe jakker Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg støtter heller ikke nynazister, kan ikke tenke meg å handle ifra denne butikken. Men når det er sagt, så synes jeg det er like ille å gå rundt med en Che Guevara t-skjorte produsert i kommunistlandet Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå