aUrrang Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hei, jeg har et problem. Når jeg starter spill på pc´en forsvinner musen :S dette gjelder kun i spill, musen virker helt fint utenom det. Pc´ en er ikke selvbygd og musen har virket helt fint til nå. Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 kom igjen! ingen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Litt mer info hjelper kanskje. hva slags mus er det? Hva slags overføring er det; ps2, usb, bluetooth? Hva slags spill. Er det noen spill programmer den fungerer i? Viss den forsvinner i ett spill er det vell mest sannsynlig software feil. Prøvd å reinstalere? Men som sagt mer info gjør at det er lettere å hjelpe deg Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Logitech G3 , Usb. Har feilen i alle spill, men fungerer helt fint i internet surfing ol. har også prøvd å reinstallere enkelte spill uten resultat Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da må det vere noe humbug med noen drivere eller noe. Prøv å kjøre ett spill i window mode istedet for fullscreen. Bare for å se om det er full screen mode som gjør at den forsvinner.Fant denne tråden i ett annet forum. Kanskje det hjelper. http://vnboards.ign.com/everquest_general/...3463/r96621519/ Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 jepp, det virket når det var i window mode, er det driverene da? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Prøv å hopp inn igjen i fullscreen etter du har fått den til å virke i windowed. Så ut til at det fungerte i tråden jeg fant i forige innlegg. Try pressing ALT-ENTER to go into windowed mode, see if your mouse clears up. Then press ALT-Enter again to go back to full screen. I am wondering if there isn't something in the background trying to grab the foreground which is interrupting the mouse. Endret 13. oktober 2007 av Akidon Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 virket ikke:/ Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg hadde samme problem etter at jeg overklokket skjermkortet mitt. Har du gjort det? Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 har ikke overklokket noen ting, og ikke har jeg kunnskap til å gjøre det heller xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå