Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med nedlastinger - Vista 32 bit

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har nettopp fått en Acer 5920G med Vista 32 bit OS. Denne er koblet opp trådløst via Dlink DGL-4300 gaming router. Problem: Får ikke lastet ned noe som helst i IE. De automatiske oppdateringene til Windows ble lastet ned og installert uten problemer. Når jeg f.eks prøver å laste ned MSN eller Opera, får jeg opp boksen der jeg blir spurt om å "kjøre", "lagre" eller "avbryte" som vanlig. Når jeg velger å "lagre" eller "kjøre" filen, og den skal begynne å laste ned, får jeg ingen hastighet. Det vil si jeg får ikke engang vite hastigheta! Den bare står dær å "later" som den laster ned, men ingenting skjer. Dette gjelder ALT jeg prøver å laste ned. Kan nevne at jeg har prøvd å slå av alle brannmurer, filtre o.s.v uten hell. Dessuten har jeg en stasjonær PC med XP som står på samme router. Der har jeg ingen som helst problemer.

Har heller ingen problemer når det gjelder surfing på nett med den bærbare, er bare nedlasting som ikke funker!

Kan det hjelpe å oppdatere firmware til router? Eventuellt ny driver til nettverkskortet i den bærbare?

EDIT: Fikk installert Opera nå, men for ikke lastet ned noe som helst!! :realmad:

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...