Lawliet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da er du elendig til å fremheve når noe er ironi og kan egentlig la deg være i skriftlig form Det var ikke ironisk ment men jeg vet det, jeg suger i norsk :!: men for å vere helt ærlig driter jeg i norge. lagde bare ett lag med de spillerne jeg liker best. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror de som vil starte med nordtveit og eikrem har spilt litt for mye FM Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror de som vil starte med nordtveit og eikrem har spilt litt for mye FM Jeg har faktisk aldri brukt dem på FM, med unntak av Eikrem som fikk prøve seg en gang i a-lagskamp pga. skade. Jeg liker unge spillere, og disse to virker utrolig lovende, så ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) For de er urutinert og det høyeste nivået de har spilt på er 1div i norge/reservelaget/u18-laget. Og et innhopp mot dunfermline i treningskamp. Men ja jeg er helt enig, jeg synes også de er svært lovende og håper de utvikler seg til å bli klassespillere for Norge, men etter min mening er det altfor tidlig. EDIT: Mente ikke at du skal ha brukt de i FM, men i FM er det ofte lett å slippe innpå unge lovende talenter når du spiller med f.eks United. Endret 15. oktober 2007 av AlexGM Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal jeg være helt ærlig driter jeg langt i hvordan det går med Norge, og derfor syntes jeg det hadde vært gøy med Nordtveit og Eikrem Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Rune Jarstein El Fakiri Hagen Hangeland Riise B.H. Riise Andresen Tettey Pedersen Carew Helstad Dette er min første 11'er. Troppen kan jeg legge til senere. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den hørtes langt mer sannsynlig ut enn de tidligere men Fakiri som back? Vet at han tidligere har vært det men er jo som sentral midbane han har vært brukt de siste årene. Hadde også vært morsomt om Tettey klarte å etablere seg på landslaget innen neste år men tviler sterkt. Tror mer på Grindheim, Hæstad, Gashi, eller Strømstad på den plassen. Ellers ganske enig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jarstein Storbæk-Soma(steenslid)-Hangeland-Riise Andresen-Hæstad Bh.Riise Gamst Carew - Helstad sånn ville jeg sett landslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå