Gå til innhold

EM troppen til Norge. Viss de kvalifiserer seg da.

Anbefalte innlegg

Keeper: Håkon Opdal(Brann), Rune Almenning Jarstein(ny klubb siden Odd rykker ned), Lars Stubhaug(Everton)

Forsvar:Jarl Andre Storbæk(VIF), Hassan El-Fakiri(Brann), Erik Hagen(Zenit), Brede Hangeland(FCK nå men bytter sikkert i vinter), Håvard Nordtveit(Arsenal), Jon Arne Riise(Liverpool), Erik Hanstveit(Brann)

Midtbane: Bjørn Helge Riise(LSK), Fredrik Strømstad(Start), Kristoffer Hæstad(Start bytter også antagelig klubb), Jon Anders Bjørkøy(FFK), Martin Andresen(Brann), Tarik Elyonoussi(FFK), Morten Gamst Pedersen(Blackburn), Magnus Wolff Eikrem(Man UTD), Rocky Lekaj(Shef.Wed)

Angrep: Thorstein Helstad(Brann), Jon Carew(Aston Villa), Frode Johnsen(Nagoya), Steffen Iversen(RBK), Bernt Hulsker(AIK men kommer sikkert til Start),

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at Christian Grindheim burde vært med i den troppen. Til tider er han mye bedre en Kristoofer Hæstad og Martin Andresen. Andresen er forsåvidt bareoppskrytt. Jeg er veldig takknemlig for at ikke Solli er med.

Hvor har du funnet denne troppen samebror?

Lenke til kommentar

Mye om og men på den lista. Tenker på de som enda ikke har fått prøvd seg særlig i Premier league, men som er store talent, kan godt hende de er aktuelle om vi kvalifiserer seg, men det kan godt hende at de er totalt uaktuelle og. Erik Huseklepp(Brann) er også en spiller som er i "kanskje"-kategorien. Han herjet i alle fall stygt med FC Brügge sin back i UEFA-cupen. Tettey og Skjelbred er også navn som er aktuelle.

Rocky Lekaj og Lars Stubhaug var forresten nye navn for meg i england :)

Og Hanstveit heter Erlend Hanstveit, btw.

Olumvolum, les Fusakongen sitt innlegg og lista en gang til ;)

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

EM troppen:

Keepere:Håkon Opdal, Rune Almenig Jarstein og Andreas Lie

Høyre back: Jarl André Storbæk, Espen Ruud

Midtstoppere: Brede Hangeland, Håvard Nordtveit, Tore Reginiussen og Pah Mouduh Kah

Venstre back: Jon Arne Riise, Marius Johnsen

Høyre Midt: Daniel Omoya Braathen, Ruben Yttergaard Jenssen og Bjørn Helge Riise

Sentral Midt: Martin Andresen, Christian Grindheim, Kristoffer Hæstad og Magnus Wolff Eikrem.

Venstre Midt: Morten Gamst Pedersen, Rocky Lekaj og Joakim Austnes

Spiss: Jon Carew, Tarik Elyounussi og Frode Johnsen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Veldig mange unge spillere som nevnes,tviler sterkt på at Hareide tør å satse på Lie,Nordtveit.Yttergård Jenssen,Eikrem eller Lekaj. Syns Austnes og Reginiussen er spillere som skulle fått prøve seg,men tviler på at noen av dem får prøve seg med mindre de hever seg enda mer i Norge innen neste år.

Egentlig tror jeg troppen blir veldig lik sånn den er nå,med kanskje en eller to forandringer da det vil være andre formspillere i Tippeligaen neste år enn i år.

Lenke til kommentar

Bruker en begrunnelse med at han er for høy? Hva har det med noe å gjøre?

Peter Crouch har scort hauger med lekre mål,er han derfor dårligere fordi han er høy?

Også en god ide å klare å skrive navnene riktig når man skal nevne en tropp,men det er bare min mening. Lo godt av Sjelbred da ;) Steenslid er heller ikke klar for landslaget allerede,og veldig lite mulig at han er det innen neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...