Liberalistiske Samebror Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Keeper: Håkon Opdal(Brann), Rune Almenning Jarstein(ny klubb siden Odd rykker ned), Lars Stubhaug(Everton) Forsvar:Jarl Andre Storbæk(VIF), Hassan El-Fakiri(Brann), Erik Hagen(Zenit), Brede Hangeland(FCK nå men bytter sikkert i vinter), Håvard Nordtveit(Arsenal), Jon Arne Riise(Liverpool), Erik Hanstveit(Brann) Midtbane: Bjørn Helge Riise(LSK), Fredrik Strømstad(Start), Kristoffer Hæstad(Start bytter også antagelig klubb), Jon Anders Bjørkøy(FFK), Martin Andresen(Brann), Tarik Elyonoussi(FFK), Morten Gamst Pedersen(Blackburn), Magnus Wolff Eikrem(Man UTD), Rocky Lekaj(Shef.Wed) Angrep: Thorstein Helstad(Brann), Jon Carew(Aston Villa), Frode Johnsen(Nagoya), Steffen Iversen(RBK), Bernt Hulsker(AIK men kommer sikkert til Start), Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes at Christian Grindheim burde vært med i den troppen. Til tider er han mye bedre en Kristoofer Hæstad og Martin Andresen. Andresen er forsåvidt bareoppskrytt. Jeg er veldig takknemlig for at ikke Solli er med. Hvor har du funnet denne troppen samebror? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes at Christian Grindheim burde vært med i den troppen. Til tider er han mye bedre en Kristoofer Hæstad og Martin Andresen. Andresen er forsåvidt bareoppskrytt. Jeg er veldig takknemlig for at ikke Solli er med. Hvor har du funnet denne troppen samebror? vel det er bare en drømme tropp for meg da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ok, jeg trudde det var en offisiell tropp du hadde funnet et sted. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Daniel Braaten må være med. Lenke til kommentar
Fusakongen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bra med Nordtveit og Eikrem, men Strømstad bør byttes ut med Grindheim Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det bør han så absolutt ikke. Grindheim er både en bedre spiller enn Strømstad og han jobber mer. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Mye om og men på den lista. Tenker på de som enda ikke har fått prøvd seg særlig i Premier league, men som er store talent, kan godt hende de er aktuelle om vi kvalifiserer seg, men det kan godt hende at de er totalt uaktuelle og. Erik Huseklepp(Brann) er også en spiller som er i "kanskje"-kategorien. Han herjet i alle fall stygt med FC Brügge sin back i UEFA-cupen. Tettey og Skjelbred er også navn som er aktuelle. Rocky Lekaj og Lars Stubhaug var forresten nye navn for meg i england Og Hanstveit heter Erlend Hanstveit, btw. Olumvolum, les Fusakongen sitt innlegg og lista en gang til Endret 13. oktober 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Opdal Storbæk - Hangeland - Nordtveit - Hanstveit Andresen BH Riise ---------------------------- Vaagan M Eikrem Helstad - Carew Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) EM troppen: Keepere:Håkon Opdal, Rune Almenig Jarstein og Andreas Lie Høyre back: Jarl André Storbæk, Espen Ruud Midtstoppere: Brede Hangeland, Håvard Nordtveit, Tore Reginiussen og Pah Mouduh Kah Venstre back: Jon Arne Riise, Marius Johnsen Høyre Midt: Daniel Omoya Braathen, Ruben Yttergaard Jenssen og Bjørn Helge Riise Sentral Midt: Martin Andresen, Christian Grindheim, Kristoffer Hæstad og Magnus Wolff Eikrem. Venstre Midt: Morten Gamst Pedersen, Rocky Lekaj og Joakim Austnes Spiss: Jon Carew, Tarik Elyounussi og Frode Johnsen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Endret 14. oktober 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Veldig mange unge spillere som nevnes,tviler sterkt på at Hareide tør å satse på Lie,Nordtveit.Yttergård Jenssen,Eikrem eller Lekaj. Syns Austnes og Reginiussen er spillere som skulle fått prøve seg,men tviler på at noen av dem får prøve seg med mindre de hever seg enda mer i Norge innen neste år. Egentlig tror jeg troppen blir veldig lik sånn den er nå,med kanskje en eller to forandringer da det vil være andre formspillere i Tippeligaen neste år enn i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Opdal Storbæk - Hangeland - Nordtveit - Hanstveit Andresen BH Riise ---------------------------- Vaagan M Eikrem Helstad - Carew Hvor er vår alles Jon Arne Riise her da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor er vår alles Jon Arne Riise her da. Av den enkle grunn at jeg ikke liker han. Dessuten: Hanstveit/Vaagan Moen > Riise Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dessuten: Hanstveit/Vaagan Moen > RiiseHehe. Nei Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ville spilt sånn -------------Oppdal---------------- Storbekk-Stenslid-Hagen-riise--- ---------Hæstad---Andresen------ Tarik-------Sjelbred-------Braaten -------------Helstad---------------- Endret 14. oktober 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ville spilt sånn -------------Oppdal---------------- Storbekk-Stenslid-Hagen-riise--- ---------Hæstad---Andresen------ Tarik-------Sjelbred-------Braaten -------------Helstad---------------- nå ville vel jeg tatt vekk Hagen for Hangeland eller Nordtveit Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 nå ville vel jeg tatt vekk Hagen for Hangeland eller Nordtveit nja, Hangeland er for høy og jeg har aldri sett nordtveit spille så...men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bruker en begrunnelse med at han er for høy? Hva har det med noe å gjøre? Peter Crouch har scort hauger med lekre mål,er han derfor dårligere fordi han er høy? Også en god ide å klare å skrive navnene riktig når man skal nevne en tropp,men det er bare min mening. Lo godt av Sjelbred da Steenslid er heller ikke klar for landslaget allerede,og veldig lite mulig at han er det innen neste år. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bruker en begrunnelse med at han er for høy? Hva har det med noe å gjøre? Peter Crouch har scort hauger med lekre mål,er han derfor dårligere fordi han er høy? Det var en spøk :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da er du elendig til å fremheve når noe er ironi og kan egentlig la deg være i skriftlig form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå