Jonacatt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Detter er vel ikke rett plass å spørre om dette, men fant ingen andre plasser. Prøvde i et caping forum, men der ville ingen svare meg. Jeg lurer på om noen vet om en plass hvor det er gamle capingvogner hvor man kan plukke deler av. En slags campingskraphandler eller noe. Trenger noen deler til min gamle campingvogn. en takluke og div. Eller om noen her har en gammel capingvogn ståendes. Endret 14. oktober 2007 av Jonacatt Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ville tatt kontakt med en forhandler av brukte campingvogner. Mulig de har noen deler. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Til trådstarter: Husk treords-regelen i emnetittel! Fiks den for å unngå stengning! Jeg regner med at et sted de selger campingvogner har bra informasjon om hvor det blir av gamle vogner! Eventuellt en skraphandler! Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Detter er vel ikke rett plass å spørre om dette, men fant ingen andre plasser.Prøvde i et caping forum, men der ville ingen svare meg. Jeg lurer på om noen vet om en plass hvor det er gamle capingvogner hvor man kan plukke deler av. En slags campingskraphandler eller noe. Trenger noen deler til min gamle campingvogn. en takluke og div. Eller om noen her har en gammel capingvogn ståendes. Hei, jeg har selv laget en liten tråd om "min" vogn her inne. Så det er vell ikke helt feil plass Har noen linker til Dem : S.G. Husvagnar Husvagnstorget Dette er Svenske "hoggere", og den ene har jeg brukt, men jeg husker ikke hvilken Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det finnes butikker som selger nytt. Hvis de ikke har originaldeler, kan du kanskje tilpasse nyere deler? Eksempel er MC Lea i Sandnes. Alt innen båt og camping. Lenke til kommentar
Ahorn Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei, www.caravan.no har mye camping, bobil og caravanutstyr. Billig frakt også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå