dimetho Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har tenkt til å "pusse" kabinettet mitt helt fjern for maling, den hvite "lakken" som er på standar kabinett... har en pussemaskin (black&decker quatro) og lurer på hvilken styrke på papiret jeg skal bruke??? kan jeg bruke malingsfjerner, og hvordan fungerer det? hvil metallet ruste hvis jeg gjør dette? har skrevet denne posten før, med den ble slettet under dagens overklokking.no kræsj.... Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har tenkt til å "pusse" kabinettet mitt helt fjern for maling, den hvite "lakken" som er på standar kabinett... har en pussemaskin (black&decker quatro) og lurer på hvilken styrke på papiret jeg skal bruke??? kan jeg bruke malingsfjerner, og hvordan fungerer det? hvil metallet ruste hvis jeg gjør dette? har skrevet denne posten før, med den ble slettet under dagens overklokking.no kræsj.... Vet ikke hvilken finhetsgrad du skal bruke men har gjort det samme selv (husker ikke vhilket papir jeg brukte) og JA det RUSTER! Behandle overflaten med en eller annen form for klarlakk eller lignende som kan brukes direkte på stålet. Det ser også råere ut Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 :o hehe, okei, jamen legg ut bilder av kabisset ditt da,! ja, får vell bøye meg for pubilkum å lakkere hele SHiten..... ghrr Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Kabinettet er lakkert på nytt... Hadde ikke kamera før jeg lakkerte det svart :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå