putrid Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei HW.no! Wlan-Router: 3COM 3CRWER100-75 D-Link Wlan adapter Win XP pro ISP: Eidsiva (telenor) Sliter nå med å bruke nettbanken min. Kommer inn og får sett alt som det skal, men så fort jeg skal overføre penger (ut, eller via mine egne kontoer) så mister jeg kontakten med serveren. Først testet jeg med flere netbrowsere uten hell. Så goooooogla jeg meg nesten ihjel, før jeg tenkte på HTTPS portene (443) som jeg ikke får åpnet på routeren. (det står den er åpne, men canyouseme.org er ikke helt enig (mao; 443 er stengt) fulgte også guide fra PortForward.com [3CRWDR100A-72] Fant noen anmeldelser på en annen 3COM router på komplett.no der var det en som hadde samme problemet på 3 av routerne han hadde satt opp. Så, spørsmålet mitt blir da: Har noen hatt samme problem OG faktisk fikset dette? Får ikke koblet meg opp uten den routeren nå (da den står i leiligheten til huseieren) Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 canyouseme er feil vei , det er UT fra deg, ikke INN til deg. porten er 443(https) har en kompis som sleit med det samme over wlan, det var spark lan router. han satt opp vpn til meg så funka alt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå