taarni Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har akkurat fått dette nye skjermkortet og en hel del nye komponenenter i posten. Altså en helt ny data. MEN, har stappet inn alt, til sist skjermkortet. Når jeg skrur på dataen da, så begynner skjermkortet å hyle noe enormt. Er dette et defekt skjermkort, eller prøver kortet å fortelle meg at noe er fryktelig galt? Har ikke "latt det gå over" for er litt redd for at noe er plugga inn feil. Anyone? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Vist jeg ikke husker helt feil så kommer vel den pipingen når du har glemt å plugge inni ekstra strømkontakt. Husket strømkontakten? Lenke til kommentar
taarni Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Vist jeg ikke husker helt feil så kommer vel den pipingen når du har glemt å plugge inni ekstra strømkontakt. Husket strømkontakten? Det har jeg glemt, JA. MEN, som den supernerden jeg er, så vet jeg igrunn ikke heelt hvor det strømkontakten er blitt av nå.. Eller, om det fulgte med kortet eller noe.. HM Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Strømkontakten fikk du med PSU. Hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
taarni Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Woho, det funket, TUSEN takk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bare hyggelig Gjorde akkurat samme feilen når jeg monterte min PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå