TST Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sim City-serien må kunne betegnes som en av de mest suksessrike spillserier noensinne. Nå, femten år etter at eventyret begynte, er SimCity 4 her. Hvis du kan kalles en fan av serien blir du garantert ikke skuffet av den fjerde versjonen. SimCity 4 er på alle måter et kvalitetsspill, og akkurat nå er spillet det beste i sitt slag på det norske markedet. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sim City-serien... og akkurat nå er spillet det beste i sitt slag på det norske markedet. Finnes det bedre spill i utlandet altså? Des, OUT! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sim City-serien... og akkurat nå er spillet det beste i sitt slag på det norske markedet. Finnes det bedre spill i utlandet altså? Des, OUT! Det vet jeg ikke! :-) Kommer vel mest an på Anno 1503, faktisk. Det er ute i Tyskland, og er for så vidt i samme sjangeren. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det vet jeg ikke! :-) Kommer vel mest an på Anno 1503, faktisk. Det er ute i Tyskland, og er for så vidt i samme sjangeren. Det er et spill jeg har ventet lenge på, vet ikke når det kommer til Norge vel? Forøvrig må jeg si at SimCity4 er et meget bra spill, fin omtale... Des, OUT! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det vet jeg ikke! :-) Kommer vel mest an på Anno 1503, faktisk. Det er ute i Tyskland, og er for så vidt i samme sjangeren. Det er et spill jeg har ventet lenge på, vet ikke når det kommer til Norge vel? Forøvrig må jeg si at SimCity4 er et meget bra spill, fin omtale... Des, OUT! Takk :-) Jeg er ikke sikker på når Anno 1503 kommer, men det kan jo ikke være så veldig lenge til nå, siden det er ute (og gjør det bra) i Tyskland. Jeg har også ventet en evighet på det (hvor mange ganger har det egentlig blitt utsatt?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg