Hansey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sitte altså på lan nå, og har et problem med at ALT jeg laster ned, eller prøver å innstallere ender med feilmeldinger angående filer som ikke kan kopieres eller er korrupte Problemet begynnte før jeg skulle på lan, og har prøvd å formatere 2-3 ganger nå allerede, uten forandring! Hardware: Asus P5LD2 E6400 Corsair Value S 1024 (Har kjøpt meg 2gb med corsaier 6400 brikker, men det fungerer ikke bra med hovedkortet) Radeon X1950pro. Ellers så sitter jeg med 2 slitne IDE harddisker, en samsung 200gb og en maxtor 200gb. Så tror egentlig at harddiskene er problemet...? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen virus kan gi den feilmeldingen.. Har du sjekka alt for virus? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hva laster du ned da? laster du ned via nettleser eller via torrent eller via p2p nettværk? som limewire? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Eg hadde NØYAKITG samme problem! Tingen med meg var at en minnebrikke var gåen... har du tilfeldigvis fått bluescreen noken gonga i det siste? Lenke til kommentar
inferror Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tipper du har feil driver til nettverkskortet. Har hatt samme problem med flere a8n kort hvor nvidia kontrolleren funker fint men marvell kontrolleren gjør at alt som kommer inn fra nett er korrupt. Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 zip Har prøvd med 3 forskjellige ram brikker, uten at det har hjulpet meg noe... Og nettverksdriverne kan nok heller ikke være feilen.. for nå virker det som om filene jeg har hatt liggende på PC-en sliter med det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå